Gå til innhold
Fiskersiden

Mål for 2007


Hunter
 Share

Recommended Posts

Har vel hatt en av de mest forsiktige listene over mål her i gruppa. Så langt så har jeg klart et av de, nemlig ny pers på sjøørret.

Jeg ble kjent med ei kjempeflott jente i april og vi tilbrakte hele sommeren sammen, alt av fiske ble skyvd til side da. Desverre så gikk ikke ting helt som håpet hverken med henne eller fiskesesongen. Og for begge deler kan jeg kun skylde på meg selv. :)

Ål er lagt på hylla for i år, gjedde skjer kun hvis alt hell slår til på isfiske enten denne eller neste uke..

Endret av StadJon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjedde over de magiske 10 kiloene selvfølgelig :)

Karpe (Over 1 kg)

Suter

Lake (Over 1 kg :D )

Og til slutt det fjerneste målet; gjørs over 8kg...

Gjedda er ikke i mål, men planen var å ta den fra isen, så har enda to uker igjen på meg :D

Karpa er i boks, blei hekta som fy på dette fisket, og kommer til å satse større neste år!

Suter er i boks (eller egentlig i akvariet mitt, men :) ). Sleit veldig med denne, utallige blanketurer før jeg endte opp i Kasut for å ta den. Føler egentlig det er juks, men men... Bare vent til neste år... ;)

Lakesatsen gikk åt Helv******* i år, så den får bare pent vente på seg.

Også var det gjørsen da... Ikke i boks enda, men 7340g er fanden ikke langt unna! De forrige årene var målet å bikke fem kg, men siden det aldri ville seg tenkte jeg at jeg måtte heve målet for å klare fem-grensa. Og det funka. Tre ganger faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel hatt en av de mest forsiktige listene over mål her i gruppa. Så langt så har jeg klart et av de, nemlig ny pers på sjøørret.

Jeg ble kjent med ei kjempeflott jente i april og vi tilbrakte hele sommeren sammen, alt av fiske ble skyvd til side da. Desverre så gikk ikke ting helt som håpet hverken med henne eller fiskesesongen. Og for begge deler kan jeg kun skylde på meg selv. :)

Ål er lagt på hylla for i år, gjedde skjer kun hvis alt hell slår til på isfiske enten denne eller neste uke..

Huff da :)

Vel, du kan trøste deg med at det kommer et nytt år, et nytt fiskeår, temmelig snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel hatt en av de mest forsiktige listene over mål her i gruppa. Så langt så har jeg klart et av de, nemlig ny pers på sjøørret.

Jeg ble kjent med ei kjempeflott jente i april og vi tilbrakte hele sommeren sammen, alt av fiske ble skyvd til side da. Desverre så gikk ikke ting helt som håpet hverken med henne eller fiskesesongen. Og for begge deler kan jeg kun skylde på meg selv. :)

Ål er lagt på hylla for i år, gjedde skjer kun hvis alt hell slår til på isfiske enten denne eller neste uke..

Huff Huff.. Kom deg ut og fisk.

Kvinnfolk og tomflasker, det finner du over alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt mål fra en en enkel mann: Laks på flue! (og hadde heller ikke sagt nei takk til en havabbor). Burde vel også gutset litt mer etter forskjellige arter når jeg er på hytta, men er småbarnsfar og har ei kone som trives i mitt selskap, så det kan bli vanskelig.... :D

Laks på flue!

5 nye arter (ikke havabbor - neste år!!!)!

Ny laks på over 20 kg!

Fornøyd men har fisket ALTFOR lite (håper det blir mindre å gjøre om sommeren i min nye jobb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

westside: Fortsette å sette pris på og ha det gøy uansett utfallet av hver tur
Megselv: Jeg også!

+ noen nye arter og fiske enda mer. :lol:

Hmmm, har vel nådd målet mitt ganske greit.

Takk til alle FS'ere jeg har møtt og fisket sammen med i år. (ingen nevnt, ingen glemt) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målene mine for 2007:

1. Datteren min på 2 år nå, skal få sine første fisker!

2. 16 nye arter, slik at jeg runder 40.

3. Skate

4. Hai

5. Få noen narvikfolk intressert i kystmeite.

6. Reportasje om kystmeitemulighetene i området her, i Narvik idag. (gratisavis)

7. Bli mindre pysete for vær og vind.

Ellers må jeg komme meg oftere ut på tur med familien, både i skog og fjell og ved/på sjø.

Tja, 1-4 check.

5-6. Flytta derfra i begynnelsen av mars, så ga helt beng i det! Fornøyd med Truls jeg, men vi skal få mange flere turer neste år!

7. Truls har begynt å trene meg opp her, men det er fortsatt en lang vei å gå! Kanskje teltturen til Målselv på nyåret kan gjøre underverker...

Ellers er det blitt alt for lite fisking i år. Skilsmisse, flytting og ny dame kan tilskrives en del av skylden for det, men punkt 7 er vel den største synderen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.