Gå til innhold
Fiskersiden

Rødungen-info anyone?


crom
 Share

Recommended Posts

Rødungen Høyfjellshotell er navnet, søk i telefonkatalogen. Særdeles stygt hotell, men tror standarden inne er blitt brukbar i senere år.

Dog tar det fort en liten time å gå fra hotellet på morgenen til du er fremme ved oset, som er den definitivt beste plassen. Mitt tips er telt, hvis det er aktuelt for dere.

Er det lite respons får du ta kontakt på pm, kanskje jeg kan leie ut hytta (i nordenden av vannet).

-Lars Thomas Poppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Rødungsstølen èn gang for 2-3 år siden og da hadde han som drev stedet en volvo jeep m henger som han kjørte oss ut på isen m tidlig på morran. Tok ca 15 min.

Vi fisket på Rødungen, men den var veldig nedtappet. I tillegg blåste det bikkjer og katter og vi fikk heller ikke noe fisk der selv om vi fisket hele dagen.

Alternativt har du jo Bergsjøstølen lenger inn og Bergsjøen som ligger like ved, men jeg aner ikke om det er noe særlig røye i det vannet.

pg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Rødungsstølen èn gang for 2-3 år siden og da hadde han som drev stedet en volvo jeep m henger som han kjørte oss ut på isen m tidlig på morran. Tok ca 15 min.

Vi fisket på Rødungen, men den var veldig nedtappet. I tillegg blåste det bikkjer og katter og vi fikk heller ikke noe fisk der selv om vi fisket hele dagen.

Alternativt har du jo Bergsjøstølen lenger inn og Bergsjøen som ligger like ved, men jeg aner ikke om det er noe særlig røye i det vannet.

pg

Takk for info, setter pris på alt her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info, setter pris på alt her :D

Har leid hytte på hotellet det refereres til tidligere i tråden, helt grei standard, men som tidligere nevnt; på ingen måte noe syn for øyet, dette hotellet..... men funket fint.

Litt langt til hva som regnes som de beste plassene, men de ordnet transport på hotellet, snørekjøring bak scooter, men de tok godt betalt.

Jeg gikk på ski for egen maskin, så jeg husker ikke prisen, og det er en del år siden jeg var der.....men det kostet såpass at jeg valgte å gå på ski, og det er noe jeg egentlig ikke liker......

Ellers funket fisket på Vatsfjorden fint, selvsagt ikke like flotte røyer som på Rødungen, men det biter hvertfall greit på Vats....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Hei, jeg henter frem denne igjen, da det ikke ble noe i fjor(i år) :) Men prøver igjen på nyåret, å få til en røyetur B) Trenger litt hjelp, da jeg ikke vet hvilket av vanna vi snakker om :) Er det, det sydlige eller nordlige Rødungen ? Siden Vats blir nevnt, antar jeg det er det nordlige :lol: men jeg har søkt frem Rødungstøl Høyfjellshotell og det ser ut til å ligge ved søndre vannet ? Noen som kan hjelpe en forvirra røyfisker? :);) Tar ellers gjerne imot tips om gode røyevann - i sørnorge :) gjerne på PM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.