Gå til innhold
Fiskersiden

Flere som ikke har fisket enda i år?


Gabrielsen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Lettaste Døsen

"Fase 1". Har planlagt isfiske på Langen fredag, men det ser i skrivande stund ut som om det må omdefinerast. Om vi faktisk kjem oss på Langen, er eg neppe lenger enn "Fase 2" fredag, då dette er den plassen eg har fått minst i høve til tidsbruk. Vil det seg slik at eg faktisk både kjem meg trygt på vatnet og får fisk, lovar eg å skrive min fyste rapport på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg tatt det gradvis, fase 1 fram til 3. jan, fase 2 frå og med 4. jan, og fase 3 i går med ein torsk. På samme tur kom eg i fase 3,5 med ny art.

Hvilken art? Hvor er rapporten? :lol:

EDIT: Fant ut nå at det nok var hågjel, eller hadde du den fra før? Du må legge ut rapport! :)

Endret av GStrike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORTSATT I FASE 2

Etter 3 fisketurer :P

Noen må ha gannet meg eller noe slikt, og det er ikke vanskelig å gjette hvem (Walmann :) )

Nå tar jeg fiskefri (både i tanke, ord og handlinger) i (nesten) en uke - så får vi se om lykken har snudd når jeg vender tilbake.

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORTSATT I FASE 2

Etter 3 fisketurer :D

Noen må ha gannet meg eller noe slikt, og det er ikke vanskelig å gjette hvem (Walmann :) )

Nå tar jeg fiskefri (både i tanke, ord og handlinger) i (nesten) en uke - så får vi se om lykken har snudd når jeg vender tilbake.

Ser ut til at det var bra at jeg ikke kjøpte de fiskelykkepillene av deg likevel da. Viste at det var noe humbug når du ikke ville la meg lese det som stod med liten skrift. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORTSATT I FASE 2

Etter 3 fisketurer :D

Noen må ha gannet meg eller noe slikt, og det er ikke vanskelig å gjette hvem (Walmann :) )

Nå tar jeg fiskefri (både i tanke, ord og handlinger) i (nesten) en uke - så får vi se om lykken har snudd når jeg vender tilbake.

Men det skal nå også sies at du ikke akkurat har dratt på bankers-turer heller da! Ikke mange som harver i marka nå om dagen! Stå på, og når den endelig sitter, så vil den være uendelig fortjent! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange som harver i marka nå om dagen!
Akkurat derfor hadde det vært så moro hvis det hadde blitt bra fangst. :) Men hvem vet - kanskje det blir muligheter til et nytt forsøk - isen legger jo ikke så fort på det vannet. Håper på skikkelig mildvær, så jeg får plukket duggmark :P
Ser ut til at det var bra at jeg ikke kjøpte de fiskelykkepillene av deg likevel da. Viste at det var noe humbug når du ikke ville la meg lese det som stod med liten skrift.
Ja, der sier du noe. Kanskje disse virker mot sin hensikt - eller kanskje det er på tide å spise flere av de....

141220060940149Dc8RaxONo53.jpg?56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.