Gå til innhold
Fiskersiden

Her kan vi spore av.... %¤%/¤%&¤#%!!!!!!!


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis noen ønsker en debatt og C&R eller om for store kroker på jerkbaits så er jeg ***** meg klar heheheheheheehhe

Nei nå er det bare å sette seg ned å grine over de siste to timene.

Å se se freomver de neste to da jeg skal prøve å få ting oppi den fordømte kasse, jeg ville vel ikke være redd for å sette 1000,- spenn på at den faller fraverandre i løpet av den neste halvtime. Da åker både putekassa og kona ut heheheheheheheeheheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walkmann, sett deg rolig ned i et hjørne nå, og vent... :D

De snille mennene i hvite frakker kommer snart og hjelper deg, både med putekassa og diverse annet :wacko:

At de har med seg skjorter som har veeeldig lange ermer skal du ikke bry deg om! Skjortene passer nok uansett, skal du se :wacko:

Med ønske om snarlig bedring, unge mann :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter det slik blir den morosmste tråden på FS noensinne.

Erik den sanne amatør! :wacko::wacko:

:wacko:

Det kan i hverfall bli veldig trivelig når kona kommer hjem å tror at stua er strigle å clean, og jeg må forklare at en forb*********** putekasse har gjort meg vondt :wacko::wacko: og derfor ble jeg ikke ........... å herre Gud å artig det vil bli ................ :D

Foreslår att de som til tider får kjeft av kona forde du er uduglig, så vis bare denne j************ tråden frem så vil hun forstå at du egentlig er veldig flink :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at jeg rett og slett ble utslitt av denne såkalte "enkel å sette i sammen putekassa", og lysten/orken på å rydde er lik null. Jeg håper att kona har forståelse for dette å at hun kanskje baker en sjokoladekake til meg som trøst, eller mmmm litt usikker på hva hun sier, tar å bretter litt klær i hverfall så det ser ut som jeg har gjort noe. Kommer til å halte litt ekstra å så skal jeg skal putte bomullstotten med blod på inn i nesen igjen, hun kan jo ikke fyre da...............

Ba henne komme hjem kl 2200 i kveld for de jeg skulle ryddde frem til da, nå er kl 20:43 og det er nesten blitt værre en før jeg begynte. Sitter også igjen med deler til denne forpu******* putekasse. Hvor de skulle ha vært vet jeg ikke, men får håpe putekassa har det like bra uten disse delene........... :D:D

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit hvor vergen til unge Walkman blei av?? :D:D

D er jaffal ikke meg, selv om jeg foreslo at jeg kunne være hans "tekniske verge". Neida deet ble blankt avvist.

Skjønner jo at kona di er bort så lenge stua ser slik ut.....skjerpings Erik - ingen fisketur før du har fjerna alt i stua og da mener jeg ikke rett inn i kottet igjen.

KNASK ELLER KNEP

Tror pokker i meg du har lurt alle i dag jeg !!!!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg nå tenker litt tilbake på dette året, der båten har falt ned av båthengeren (ja jeg skammer meg enda Henning) mitt i vegen, da jeg endte på legevakta med avrevet sene i fingren etter litt gjeddfiske, og dette i dag så lurer jeg jammen på om jeg er litt klønete, det er noen som har nevnt det en del ganger opp i gjennom, men har liksom ledd det bort, men nå lurer jeg på om de faktisk har hatt rett, men helt sikker er jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg satt sammen ei putekasse for ei som ikke klarte det selv,det var grei skuring minnes jeg.

Max 10 min montering innlagt kaffe og røyke pause,for det fulgte vel med MONTERINGSANVISNING???

Hvis du gir opp kassa,så skal du få ei i glassfiber av meg-Hvit eller blå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.