Gå til innhold
Fiskersiden

Her kan vi spore av.... %¤%/¤%&¤#%!!!!!!!


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Husker jeg satt sammen ei putekasse for ei som ikke klarte det selv,det var grei skuring minnes jeg.

Max 10 min montering innlagt kaffe og røyke pause,for det fulgte vel med MONTERINGSANVISNING???

Hvis du gir opp kassa,så skal du få ei i glassfiber av meg-Hvit eller blå?

Som den såkalte smarte fyren jeg selv tror jeg er så leser jeg vel f**** ikke noe monteringsanvisning.

man er da vel MANN :wub::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe bunnen ikke er av de delene som er til overs!!!

Å herre gud trur du jeg er dum heller :blush::blush::blush:

oppdater rovfisken nå eller så får du spø og tyn av kona mi, snakka med a på telefonene nå og jeg blir liggende på sofaen i natt :lol::D

I morgen skal jeg henge opp vinkler i boden som mine fiskestenger skal ligge på og med den tålmodigheten å flaksen jeg har med slike ting så vil jeg vel borre inn i både ledninger å vannslanger hvis det finnes der inne. Så i morgen kveld stiller jeg vel med små brune krøller på hode litt likt det man kan kalle kjønnshår ehehehehe etter å ha borret rett inn i en strømledning. Og terraseblokka blir køla svart.............. :wub::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter på jobben å svetten renner, har dratt på meg borrmaskinskrekk i løpet av natta. Sliter med pust og magevondt. :)

Ser for meg den fryktlige maskinen borre seg inn igjenom veggen og rett i noe jeg abselutt ikke bør borre i. Borret i en ekstrem fart helt ute av kontroll..............

Ringte snekkeren min i dag, men han er forkjølet og kunne ikke bidra, skal også begi meg ut på en ny "enkel å sette i sammen putekasse". Enkel å sette sammen liksom :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss - er du også våken? Er det ikke bedre at han låner din, nå som det ser ut til at den ikke er i bruk, enn at vi bruker penger på en helt ny en? Den passer helt sikkert da han ikke har særlig lengre armer enn deg og ermelengden vel er det vesentlige med størrelsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.