Gå til innhold
Fiskersiden

Her kan vi spore av.... %¤%/¤%&¤#%!!!!!!!


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

:o;);):ninja::ninja::ninja:

hysj hysj nå har jeg en ny putekasse liggende i stua i flatpakk, den ser ekstremt snill ut der den ligger så kan ikke skjønne at dette skal gå galt. Og med den erfaringen fra onsdag så tror jeg dette går bra. Skal sett meg ned å snakke litt med den nå , slik at vi kanskje kan komme på bølgelengde før jeg gjør putakassa den tjenesten å sette den sammen. Men kan ikke skrive mer nå, redd for å komme feil ut her :ninja::ninja:

Har du flue på skjermen?

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Over til noe helt annet:

Det heter desverre ikke at man tar og får her i verden, men man tar og gir

Og i kveld gir jeg :D

I stedet for å benytte de svært spennende harveforholdene i kveld har jeg gått med på hyggekveld foran TVn. Og for å sikre at det ikke dukker opp noe som kan forklundre helgas fisketur til Randsfjorden har jeg faktisk tenkt å holde det jeg lover - selv om storørreten kaller :)

Vel, vel. Tv-kveld er i hvert fall god unnskyldning for å sitte og proppe i seg ostepop og sjokolade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over til noe helt annet:

Det heter desverre ikke at man tar og får her i verden, men man tar og gir

Og i kveld gir jeg :D

I stedet for å benytte de svært spennende harveforholdene i kveld har jeg gått med på hyggekveld foran TVn. Og for å sikre at det ikke dukker opp noe som kan forklundre helgas fisketur til Randsfjorden har jeg faktisk tenkt å holde det jeg lover - selv om storørreten kaller :)

Vel, vel. Tv-kveld er i hvert fall god unnskyldning for å sitte og proppe i seg ostepop og sjokolade :)

Familiefreden er viktig å dyrke Svein. Du viser deg som en lur taktikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i svarte galvaniserte heiteste næverhæl..te, hvordan er det mulig å slippe unna denne forbanna møkkalåta?????? Bygger man hus er forstanden og den mentale pleia ofte overlatt til radioen, men du verden så mye møkk de sender ut fra studioene sine! Av alle de millioner av feite låter som er spilt inn, så må fa.n meg hvær jæ.la stasjon sende "Hey there Delila" minst en gang per kvarter, så det er pinadø skvætt umulig å unnslippe denne hæl..tes møkkalåta........ ARRRRGGGGHHHHHHHHHHHHHH. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ERRRRRRRRRRR DDETTTTTTTTTTTTT MMMMMMMMMMMMUULLIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

ja det er det vist Jeg er bertil hånd i hånd.

Båten blir plasser for service på morningen i dag på et verksted ved østre aker.

kl 1200 ringer de og de skulle ringe hvis det bli dyrt, så da spurte jeg jo , er det bare filler, så sier mannen har du hørt det ??? Hørt hva ?? sier jeg. Jo båten din ligger ne i en grøt ned mot toglinja, der den sitter fast i et gjerde.

Så da hadde altså trofebåten begynt å trille bakover ned ei grøft inn i et gjerde rett ved jernbanesporet og der satt den fast.

Gutta hadde måtte klippe opp gjerde for å få løs båte og henger og de fikk den opp til slutt

resultat er at alt lys på lystavla på hengeren er knust uten om venstre den var hel. Ei lystavle som er 2 mnd gammel. spy å faens oppkastmaskin..............................

SSSSSSSSSSSAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAANNNNNNN I GGGGGGGGATTTANNNNNNNN

men men alt i alt så gikk det jo bra da :) og ingen ble drept.......................

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit ................. En toåring alene i framsete på bilen med fri tilgang på¨cd- spilleren og parkeringspenger er en svært dårlig kombinasjon :lol: Ikke lett å forklare han i ettertid hvorfor pappa ikke lengre kan sette på musikk, og det virker som tålmodigheten hans på å mase om dette er tilnærma ubegrensa .................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit ................. En toåring alene i framsete på bilen med fri tilgang på¨cd- spilleren og parkeringspenger er en svært dårlig kombinasjon :lol: Ikke lett å forklare han i ettertid hvorfor pappa ikke lengre kan sette på musikk, og det virker som tålmodigheten hans på å mase om dette er tilnærma ubegrensa .................

Dette har jeg da prøvd å fortelle deg i åresvis;

Fri barneoppdragelse er en dårlig ide :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walmann:

Hva er det båt og henger ikke har vært utsatt for hittil? :lol:

Ramlet av og rullet i grøfta.

Stropper- OK.

Håndbrekk-Nja.

Parkeringsklosser-Nja.

Jerker. Ok.

Det neste nå er vel at du dypper hjullagerene i saltvann med varme tromler?

Hva med å anskaffe deg amfibie bil? :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walmann:

Hva er det båt og henger ikke har vært utsatt for hittil? :lol:

Ramlet av og rullet i grøfta.

Stropper- OK.

Håndbrekk-Nja.

Parkeringsklosser-Nja.

Jerker. Ok.

Det neste nå er vel at du dypper hjullagerene i saltvann med varme tromler?

Hva med å anskaffe deg amfibie bil? :)

Har fjernet klistremerke der det står trofebåten, nå er det blitt som Michael anntydet en gang katastrofebåten.

Grunnen til at jeg ikke satt på brekke var gradene ute, men ville nok vært greier å ha gjort det en å måtte bet.nye lykteglass på lystavla. Nei jeg er å bli en rotekopp på visse områder, men foreløpig så har det kun gått utover meg selv og ingen andre..........tror jeg ......................

men jeg lærer hele tiden å det er jo bra, men det koster å koster å koster å koster................... :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg da prøvd å fortelle deg i åresvis;

Fri barneoppdragelse er en dårlig ide :wacko:

Å neida, det har du ikke ! Vi er så enige atte. :lol:

Edit 14.57 ; Dessuten var han alene i hele bila, og hadde han ikke vært det, så hadde nok prosedyren for grensesetting blitt iverksatt, skjønner du.

Endret av Bad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

&%¤"#¤%#&%¤#&&"&¤#%#/#!!!!!!!

NU er det NOKKKK!!!!!!!

fikk bare gjedde sist på Vaneren. drar da pokker meg ikke dit for å få gjedde.!!!!!

Eneste trøst er at ingen andre kommer til å ta de vi fikk.

:-)))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe de ikke var store da dunkern for da har du bare gjort vondt verre, men det vet du vel <_<

Hvordan var forholdene idag da, vet noen vurderte å ikke reise ut pga værmeldingen?

De var svære i Karmøy målestokk.

Pingler for min del.

Altids noen som drar ut uansett vær.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.