Gå til innhold
Fiskersiden

OP's Specimen Journal


ulff
 Share

Recommended Posts

Vi har relansert våre klubbsider i ny drakt og med nytt innhold:

http://www.sfk-laken.com/

OP er redaktør for sidene, og det vi ønsker er å presentere nyheter og stoff fra specimenfisket i Norge. Svenskene har jo www.sportfishingpages.se men det er ikke no sånt her hjemme. Så om du opplever bra fiske, og vil dele et bilde og gjerne en notis med oss og leserne så legger vi det ut!

Tilbakemeldinger ønskes!

PS: Har fått lov av Remy å legge ut infoen. Ser ikke på dette som en konkurrent til Fiskersiden, men snarere et supplement på et området som er dårlig dekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Bare karpefisk eller?

Verken abbor, harr eller røye er vel karpefisk, og alle er nevnt på forsiden. Sinnsyke fangster som var nevnt her, og veldig fin grafikk, lay-out og navigering. Bokmerket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lå det mye god motivasjon til kommende turer! Imponerende klubbrekorder med tanke på at dere er så få [:0].

Alt i alt: Flotte sider med meget god lay-out og enkel navigasjon. Ligger på favoritter og vil få jevnlig besøk av undertegnede!

- Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Håvard Skjelstad

Her lå det mye god motivasjon til kommende turer! Imponerende klubbrekorder med tanke på at dere er så få [:0].

Alt i alt: Flotte sider med meget god lay-out og enkel navigasjon. Ligger på favoritter og vil få jevnlig besøk av undertegnede!

- Håvard

Takker for fine tilbakemeldinger! Ang klubbrekordlisten så er vi veldig godt fornøyd med den ja! Eneste som er litt flaut er at lake rekorden er 810 gram....

Og bare så det er sagt. Evt fisker trenger ikke være i nrek størrelse for å være interessant som en nyhet på sidene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ulff

sitat:Opprinnelig postet av Håvard Skjelstad

Her lå det mye god motivasjon til kommende turer! Imponerende klubbrekorder med tanke på at dere er så få [:0].

Alt i alt: Flotte sider med meget god lay-out og enkel navigasjon. Ligger på favoritter og vil få jevnlig besøk av undertegnede!

- Håvard

Takker for fine tilbakemeldinger! Ang klubbrekordlisten så er vi veldig godt fornøyd med den ja! Eneste som er litt flaut er at lake rekorden er 810 gram....

Og bare så det er sagt. Evt fisker trenger ikke være i nrek størrelse for å være interessant som en nyhet på sidene!

Extra flaut är det ju när vi heter sfk-laken... Men jag vet att det är hemliga planer på ett försök att spränga kilosgränsen... Så följ med på sidan...[8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Extra flaut är det ju när vi heter sfk-laken... Men jag vet att det är hemliga planer på ett försök att spränga kilosgränsen... Så följ med på sidan...

Det er jo abre å ta turen til Nøklevann når som helst på året det Lars, tenke seg at en simpel vestlending som meg har større lake enn dere da :-) Og det fra midt på sommern og greier !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

sitat:Extra flaut är det ju när vi heter sfk-laken... Men jag vet att det är hemliga planer på ett försök att spränga kilosgränsen... Så följ med på sidan...

Det er jo abre å ta turen til Nøklevann når som helst på året det Lars, tenke seg at en simpel vestlending som meg har større lake enn dere da :-) Og det fra midt på sommern og greier !

Kan inte annat än att böja mig i stövet.... [ ;) )][:I]

Får väl lägga fram förslag om namnbyte till sfk-sørv [8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Lho

sitat:Opprinnelig postet av akarls

Kjempebra side! [^] Her skal det stoppes innom ofte ja...

Och jag hoppas att du rapporter fångster till den lika ofta!! [ ;) ]

Skal rapportere inn alt som er av nogelunde størrelse ja... Kan da hende at det kommer litt få rapporter fra meg [ ;) ], men jeg skal gjøre mitt beste! [ ;) ] Hva med gamle rapporter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen tungtveiende grunner for at ikke det samme materialet kunne vært lagt inn her? eksempelvist for å bidra til at fiskersiden.no kunne bli enda råere?

Dette er ikke bevisste eller ubevisste oppgulp fra min side - bare vennskaplige spørsmål!

Personlig "driter" jeg i hele meitemetodikken - men tenker på at jo flere som bidrar til å gjøre fiskersiden.no mere komplett, jo bedre er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:er det noen tungtveiende grunner for at ikke det samme materialet kunne vært lagt inn her? eksempelvist for å bidra til at fiskersiden.no kunne bli enda råere?

Forsåvidt ikke. Men dette begynte som klubbsider for SFK-Laken. Og når OP kom med ideen om å lage en slags specimensite av det hele, så vi ingen grunn til ikke å fortsette på samme site. Og hvorfor skal man samle alt fiskerelatert stoff på en site? Mangfold er bra! Og tanken med dette er å dekke en nisje innen sportsfiske som etter vår mening har fått svært liten oppmerksomhet. Målet er å inspirere, og få flere fiskere interessert i denne type fiske.

sitat:Personlig "driter" jeg i hele meitemetodikken - men tenker på at jo flere som bidrar til å gjøre fiskersiden.no mere komplett, jo bedre er det!

Dette er ingen ren meiteside. Det er en side med specimen nyheter. Har man fått en diger fisk på wobbler, flue eller jigg så er det selvsagt like interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart at vi har forskjellige ambisjoner og meninger om hvordan vi skal nå målene, og enhver må få lov til å gjøre det som er av sin egen interesse. Min interesse/mine ambisjoner er å VÆRE MED PÅ å bidra med mitt for at fiskersiden.no skal bli best mulig og finner jeg ikke muligheter som allerede ligger her vil jeg prøve å påvirke redaktørene her inne til å finne en plass/mulighet for å gjøre endringer. Og blir jeg bønnhørt har jeg vært med på å bidra.

Et annet aspekt er jo om INGEN blir hørt vil fiskersiden.no's innhold være svært begrenset for hva de to ansvarlige redaktørene synes siden skal inneholde. - Men det er en annen sak!

Lykke til med sidene, gutter!

P.s dette er ikke ment som noen kritikk til dere - jeg vet at, kanskje spesielt du Ulff, har bidratt mye positivt her inne! Og håper at du fortsatt vil gjøre det! [ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.