Gå til innhold
Fiskersiden

Vi er jo ofte flinke til å gi beskjed.........


pikewallis
 Share

Recommended Posts

Vi er ofte veldig flinke til å yttre oss når vi ikke er så fornøyd med ting.

Ville med dette bare gi beskjed om at jeg er utrolig glad, glad i alt, glad i alle. Hvor lenge det holder i seg vet jeg ikke, men jeg skal ta vare på det så lenge det varer.

190120071503rbJqddh3cd6hlTTDx7.JPG?94

Et lite bilde av meg og mine meitstenger tatt med selvutløser. Flott ute om kvelden nå.

Ha en riktig fin helg alle sammen !!!! :blink::D

:blink:

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

god helg til deg og, men forstår ikke helt hva du vil frem til? :blink::blink: at vi er for kritiske? i såfall er det mulig å endre det :D:):)

hehehe. Satt å tenkte litt på det før jeg skrev og kanskje er det helt feil folk og feil forum, forde !

Det er ikke ofte man måter på negativ person som setter fiske høyt i livet. Så Kim tror svaret er nei. Men måtte bare få ut litt positivitet her. :D

pst

grunnen er helt sikkert at jeg skal ut å fiske nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helvetes lakefiske altså. 12 blå is i bøtter å spann som tar ta i snøre. stoler som faller. Nei dette har vært en kjip tur, men artig var det at Thilesen fikk to størte på 1,6kg. Jeg harr kjørt så ingen GT rus eller annen rus.

***** der ser man, er man glad så er man enten full eller på lykkepiller. Nei skjerping folkens, det er lov å bare være blid vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare 1 på oss og.(link-torsve og en annen kammis) Lake på litt over kiloen, Jagu var det kalt der nede. Sekken ble hvit stanga ble hvit stang ringene ble hvite :D og stanga hadde tydlighvis fått vibrator :lol: mye is flak der nede .Nei må nok høyere opp gitt om man skal slippe is og drittal bund så til uka blir det nok ovenfor bingsfoss :D (På de hemlige stedene mine) he he

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.