Gå til innhold
Fiskersiden

Laketur til Glomma


Iversen
 Share

Recommended Posts

Har lenge hatt et ønske om lake, og for å få denne måtte jeg ty til profesjonell ( :D ) guiding. Ble med Erik Walmann til Glomma, og jammen ble det ikke en lake på meg i dag :) Ikke store karen (ca 350g), men det var ikke målet i dag heller. Erik fikk to laker på hhv 550 og 660 (tror jeg det var)!

Kanskje Erik kan spe på med noen bilder!

Vil takke for en hyggelig tur og god guiding :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt artig å kunne bidra med en verdensnyhet, et bilde ingen andre i verden noe gang har sett eller tatt. Nå sitter jeg med det.

At det skal ta kunn 20 minutter å skape noe helt nytt i denne verden var jo bra.

080220072356dusMBQOR9sTZCuOiN1.JPG?30

080220072310SgLfjdMuu7K5XDEYVC.JPG?89

min på 550 eller 660 gr

080220072324XJe4XoHGqcFAAUCMSi.JPG?72

denne kroken satt ned i halsen på den, med sene hengende ut av gapet. Magesekken hadde kommet seg litt ut i svelget, Min krok satt i leppa så det var ikke min krok som hadde dratt frem magesekken enda gikk han på mitt bait.

080220072354L2N9sT1aLlfy3nzoeD.JPG?31

Takk for en meget hyggelig tur. Vi får prøve å få til en til om ikke alt for lenge. :)

pst glem ikke Rambekk og Aarst nå da. Fikk jeg egentlig poeng for den eller ??? Hvis ikke ble det 3-3 LOL

:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var morsomt! ...og jeg får si som så mange andre har sagt før meg: er greit å begynne smått så det er lettere å øke persen etterhvert :)

Noe voldsom fight var det vel strengt tatt ikke. Var litt i tvil om det i det hele tatt hang på noe mens jeg sveiva inn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei kan vel ikke kalle meg det. Men lake har jeg lenge hatt lyst til å få! Og det er også et morsomt fiske å bedrive midtvinters! Også kunne jeg tenkt meg å fått alle karpefiskene i Norge!

Erik: skjønner at du er litt nedfor over å ha tapt i spørsmålskonkurransen så du skal få det siste poenget så det blir 3-3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik: skjønner at du er litt nedfor over å ha tapt i spørsmålskonkurransen så du skal få det siste poenget så det blir 3-3 :D

man kan ikke stille sprøsmål man ikke vet svarene på heheheheh. Nei da du var ram på spørsmål så at du vant 3-2 er fortjent.

:D

skal nilese alt nå så jeg stiller sterker til neste tur.

røye Salvelinus alpinus

Laks Salmo salar

ørret salmo trutta

Harr Thymallus thymallus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.