Gå til innhold
Fiskersiden

Ms Costa-lite


tryta
 Share

Recommended Posts

Hverdagsrasisme..HAHAH!!

Detta ser bra ut tryta!! B) Nå skal horkemotoren testes på lørdag.. så da kan jeg suse rundt å kose meg jeg å. hork2 er alt for opptatt av sjø ørreten nå, så han klarer ikke rive seg løs fra kaia i Oslo. :P hehe

Shippåhoy

^_^

Endret av Dæljer'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he!

Du har tydeligvis ikke den samme humoren som oss andre thor,men sånn er det bare.

Vi kaller ikke negere,nigger,pakkis for det her hvor jeg bor-så det beklager jeg. Man er jo ikke helt rasistisk heller?

Så jeg kaller de kun for habjacker,eller sydhavskonger

Søndag er dagen som flyte evnen til båten skal utprøves...

Edit: Lasse er også flink til å telle habjacker-Mener å huske at vi kom til 21stk på skien st.

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he!

Du har tydeligvis ikke den samme humoren som oss andre thor,men sånn er det bare.

Vi kaller ikke negere,nigger,pakkis for det her hvor jeg bor-så det beklager jeg. Man er jo ikke helt rasistisk heller?

Så jeg kaller de kun for habjacker,eller sydhavskonger

Søndag er dagen som flyte evnen til båten skal utprøves...

Edit: Lasse er også flink til å telle habjacker-Mener å huske at vi kom til 21stk på skien st.

Det er vel båten vi skal snakke om her. ms synk

Endret av ørretfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh.. begrunn hvorfor du sa det da mann..!

Det var jo myntet på det jeg hadde i sitatet, nemlig "herdagsrasisme HAHAH" eller noe i den duren. Noe jeg da naturligvis tolker dithen at du ler av at noen kaller det(hverdagsrasisme altså) og regarerer. En uttalelse fra Tryta som strengt tatt er over alle støvleskaft.

Om du ikke mente det slikt, så er det jo bare for deg å skrive det. I steder for å lure på om jeg ikke skjønner noenting. Vil få mene at det er du som er vanskelig å tolke her, ikke meg

Om jeg liker deg eller ikke... har aldri truffet deg, så det er ikke godt å si. Kan jo godt være du ser pen ut, og da er det vanskelig å mislike deg.

Det er mange jeg er uenige med på diverse forum i forskjellige saker, men det betyr nødvendigvis ikke at jeg ikke liker dem, rent personlig.

edit : ble knotete de setningen i første avsnitt der gitt

Er det noe man ikke skjønner er det bare å ringe 815 dritt (815 37477)

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo myntet på det jeg hadde i sitatet, nemlig "herdagsrasisme HAHAH" eller noe i den duren. Noe jeg da naturligvis tolker dithen at du ler av at noen kaller det(hverdagsrasisme altså) og regarerer. En uttalelse fra Tryta som strengt tatt er over alle støvleskaft.

Om du ikke mente det slikt, så er det jo bare for deg å skrive det. I steder for å lure på om jeg ikke skjønner noenting. Vil få mene at det er du som er vanskelig å tolke her, ikke meg

Om jeg liker deg eller ikke... har aldri truffet deg, så det er ikke godt å si. Kan jo godt være du ser pen ut, og da er det vanskelig å mislike deg.

Det er mange jeg er uenige med på diverse forum i forskjellige saker, men det betyr nødvendigvis ikke at jeg ikke liker dem, rent personlig.

edit : ble knotete de setningen i første avsnitt der gitt

Er det noe man ikke skjønner er det bare å ringe 815 dritt (815 37477)

Zorry da om den "HAHA" traff veldig... jeg bare mener at det som blei sagt har jo ikke noe med rassime å gjøre! Det må gå an å si neger uten å være razzist!!

PS: jeg er veldig pen, bare sjekk ut bilde på Horkesiden :P

Hææ?! hvorfor ble det sånn? ^_^

Endret av Dæljer'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet neger i seg selv trenger ikke nødvendigvis å være så krenkende, men sammen med ordet "tam" og i en setting der han vil ha den "tamme negeren" til å gjøre drittjobbene for seg så blir det det !!

Ja det kan jeg være enig i, men det kan vel hende det var en liten undertone ironi å her...

Og at ordet neger plutselig har blitt et krenkende/nedverdignde ord syns jeg er litt merkverdig... hva skal man kalle de mørke nå for tiden..? ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da beklager jeg oppførselen min. Det var ment som en undertone med ironi,men når du fyrer opp så lett thor,så kunne jeg ikke dy meg.

Forstår at flere på forumet ikke tåler slikt,så jeg skal unngå å skrive nedlatene om ulike etniske grupper i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke diskutere dette noe videre, men det er vel ikke sagt at det er flere på forumet som ikke tåler å høre slikt. Reaksjonnen har vel mer med hvordan forumet fremstår ovenfor for de som eventuellt ikke måtte tåle det. :(
Negerfakter?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da beklager jeg oppførselen min. Det var ment som en undertone med ironi,men når du fyrer opp så lett thor,så kunne jeg ikke dy meg.

Forstår at flere på forumet ikke tåler slikt,så jeg skal unngå å skrive nedlatene om ulike etniske grupper i fremtiden.

HMMMM hva med Lasse da Robert... Må vi bytte navn på han nå da??? :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.