Gå til innhold
Fiskersiden

Jeg lurer på....


Audun
 Share

Recommended Posts

Dere kan vel bare overlevere sporingsnummeret til mottakerene?

Det kan vi faktisk nå, for nå har posten fått ryddet opp i sporingen også etter å ha fått fortalt at i følge sporingsverktøyet deres så hadde pakkene ligget pal på samme sted i 14 dager. Det viste seg at sporingsverktøyet faktisk virket og at pakkene hadde ligget pal i 14 dager...

Men noen ønsker det sikkert som en "overraskelse" så det bør nesten være valgfritt....

Jeg har i hvertfall kontroll på pakker som skal til:

Karleif

Bullfrog

Berkley

PerH

Disse er det sporing på og de kan få nummeret ved henvendelse. Og så er det vel 3 pakker til med forskjellig som gikk som brev nå og de skal også være i rute..., men altså ingen sporing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror postmannen min må være sportsfisker med dårlig råd, utpreget misunnelse for andres gadgets og liten respekt for mitt og ditt...

Det er nemlig muffinser ute og går i mosen. Fikk Jupe Sarja i Finland til å "spesial-spikke" noen wobblere for meg som skulle sendes som gave til et par venner, men de ble sendt derfra for over tre uker siden (29.11) og har heller ikke kommet ennå. Blir "utpå-nyttåret-gaver" i stedet, hvis disse urkule wobblerne i det hele tatt dukker opp da...

F... steike - det ER postmannen!!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postmannen er frikjent! Nå har to av tre bortkomne pakker ankommet:

Den etterlengtede premien fra FS for August rapp. konken:

40951_s.jpg

Kinetic Nitro 2000 snelle til finfiske, Alt om Fiske-kopper, sluk og wobblere. Blir nok benyttet til turer etter ørret med barna når vært blir mildere. TUSEN TAKK..! :)

Så kom pakken fra wobblerspikkeren Jorma Vaarala etter 23 dager på vidvanke. Han har laget wobblere i 30 år og gjør ALLE operasjoner for hånd! Her er web-siden hans. Disse håndlagede wobblerne er omtrent likt priset som masseprodusert crap, men ufattelig mye kulere å eie og bruke og de går som svarte f... i elva:

40952_s.jpg

Da mangler jeg bare en pakke fra Finland sendt 29.11. Så jul eller ikke - dette post-u-vesenet vårt er visst ikke helt til å stole på om dagen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Da har vi fått ordnet opp i noen misforståelser knyttet til SkittFiske og rapportkonkurransen og alle de siste premiene derfra ble pakket igår har jeg fått personlig bekreftet, så neste uke bør de være på plass. Vær grei og send meg en PM når premiene er mottatt så jeg kan stryke ut på listen.

Da har vi et etterslep på 2. og 3.plassen FS konk ifjor (her venter vi på noen premier fra en sponsor)

En premie fra FS konken 2006 ;) (Dersom ikke annonsør leverer varen som bestillt innen kort tid vil FS kjøpe premie med tilsvarende verdi til vedkommende)

Forøvrig synes jeg dere er utrolig tålmodige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.