Gå til innhold
Fiskersiden

De finnes i Bergen jo!


Hunter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg kunne også tenk meg å notere ned gullvederbuk på artslisten. Er faktisk en smule lei fettfinne fisket akkurat nå. Har noen lyst å sende meg en PM om kor dette vannet ligger? :)

Navnet på vannet er slettet. Dette er et sårbart vann

Vær vennlig å ta slike ting på PM.

Trym

moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Oi! Grattis med perser og fine gullvederbuk! Ikke ille ørret heller. Tror jeg må over en tur snart :)

Edit: Øhh.. Så var det det å se på datoen også... Men bedre sent enn aldri :D :D

Edit2: Oi, så hadde jeg svart på denne tidligere også. Tror jeg bare legger meg..

Lykke til i morgen, Hunter!

Endret av permagnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan slemme gamlefar berette om en fin morgen/formiddag ved vannet. Det ble 6 stk hvor den største var 1,3 kg.

Det var veldig aktivitet de 2 første timene, så kom Gone_fishing og da ble det rolig. Det pleier jo å være motsatt når den karen dukker opp.

Kort oppsummert, 6 til meg, 1 til Erling og 0 til Taxisvein.

Har noen mobilbilder, skal se om jeg kän få lagt dem ut senere.

Avslutningsvis må jeg bare si at jeg frydet meg da jeg bombet Jan med MMSer. Hevnen er søt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at dere har vært like i nærheten av hvor jeg bor (trolig det minste vannet). Her hadde vi en spennende tur i vinter da stålisen lå slik at man kunne gå utpå. Massevis av gullvederbuk, de fleste små men også noen store. I tillegg så vi en gjedde på ca 2-3 kg , hadde ikke med kamera, og dagen etter var ikke isen trygg lenger. Har ikke prøvd å fiske der grunnet mye turaktivitet, men det blir nok en tur nå som "barrieren er brutt"

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.