Gå til innhold
Fiskersiden

trenger råd fra de som kan bil


pikewallis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kikket på flere SsangYoung i helgen jeg... blant annet den du prøvekjørte.

Syns den så helt grei ut jeg... God plass... Du kan jo rulle rundt i søvne flere ganger bak i den.

takk Trym. Bare si i fra når du vil ut :)

SsangYoung er sikkert ikke det værste valget, hadde tatt den foran en jeep anytime anywhere :D

:o;) å så fra deg da heheheh smisker nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama syns den var stygg og likte bedre Actyon Sports... men den har jo ikke plass til 12 fots stenger.

DET har Rodius!

Jeg tenkte fiskebil, hun tenkte hestebil og trekkvogn.

Rodius fikk klart flest stjerner fra meg med mine forutsettninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama syns den var stygg og likte bedre Actyon Sports... men den har jo ikke plass til 12 fots stenger.

DET har Rodius!

Jeg tenkte fiskebil, hun tenkte hestebil og trekkvogn.

Rodius fikk klart flest stjerner fra meg med mine forutsettninger.

Og du får masse stjerner hos meg hehehehe. Og dama de, ja hun får tomelen ned, men det er bare i denne saken

:):o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi helt på nett Trym, synes bilen er kul jeg. men sjekk om du har førerkort til bil og henger da Erik ;) .

ikke forvirr meg nå, kommer aldri over 3500kg, og det er vel der grensen går eller ?

***** jeg blir satt ut, nå er det slutt på bil diskusjon fra min side hehehehe nå kommer det bare et bilde av vidundret den dagen handelen er gjort.

:):o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke forvirr meg nå, kommer aldri over 3500kg, og det er vel der grensen går eller ?

Så lenge tillatt totalvekt på hengeren din (om den er med bremser) ikke er høyere enn 1325 kilo kan du benytte den sammen med Rodius, er det ikke bremser på hengeren din kan det ikke være over 750 kilo.

Du må utvide til BE dersom tillatt totalvekt overstiger 1325 når du skal bruke Rodius.

(har sjekket tekniske data på den nå)

En utvidelese til BE bør gå som fotiknose for deg da... har sett deg kjøre og rygge med henger (samt den imponerende "rygge inntil henger" du hadde på sørlandet).

En annen viktig ting er jo at denne bilen er ypperlig til fiskebil... stor og fin plass bak der samtidig som den ikke er så STOR at Pia vil føle seg ukomfortabel med å kjøre den...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått et tilbud på denne bilen, som jeg selv mener er bra. snakk om ca 30 tusen i mellom !!

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...9aAUzasCh555125

Men hvis det er noen som har noen erfaringer komentarer som kan berike min kunnskap om denne så hadde det vært flott. Må bestemme meg i morgen..................... :blink::wub:

Lånte bilen fra i går til i dag og den virker heilt ok. Det eneste er plassen i førerkabinen som jeg føler litt trang. Og nei det er ikke pga. av min såkalte store mage( selv om jeg føler meg litt oppblåst om dagen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho! Den var ikke dum.

Jeg for min del kjøpte nylig en VW Caravelle TDI. Herlig bil. Perfekt til fisketurer.

God plass forran, og flott bli å kjøre. Har kjørt en del Hiace tidligere, men den kan ikke måle seg komfortmessig.

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt sånn bil tidligere.

Forbruket er akseptabelt også. Kjører ca 6 mil for dagen, og sist jeg målte var jeg nede på 0,68 liter på milen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått et tilbud på denne bilen, som jeg selv mener er bra. snakk om ca 30 tusen i mellom !!

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...9aAUzasCh555125

Men hvis det er noen som har noen erfaringer komentarer som kan berike min kunnskap om denne så hadde det vært flott. Må bestemme meg i morgen..................... :D:blink:

Lånte bilen fra i går til i dag og den virker heilt ok. Det eneste er plassen i førerkabinen som jeg føler litt trang. Og nei det er ikke pga. av min såkalte store mage( selv om jeg føler meg litt oppblåst om dagen).

Hvis jeg ikke husker feil, så er det Mitsubishi som lager motorene til Hyundai... Mulig det ikke er sånn lengre, men min gamle H100 hadde samme motor som i Mitsubishi L300.

Heller Hyundai enn Ssangyong... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.