Gå til innhold
Fiskersiden

Gjørs ++ annet snadder


Dæljer'n
 Share

Recommended Posts

Om det er noen fiskesjeler som kunne tenke seg å bli med på fiske i Leira etter storgjørsen å mye annet rart 19mai(ja lørdag ja) er det bare å si fra å bli med...Blir iallfall meg og tryta, veit ikke åssen det blir med Hork2 og mini-hork.. tenkte begynne på dagen å fortsette så lenge man gidder... Veit om FIN plass, med plass til lavo, som jeg håper vi får med....en liten jolle skal åvære på plass, så man kan forflytte seg litt opp og ned i elva.. uten å drukne i kratt og Amazonas skog.hehee :lol:

Hadde vær kult om noen gode gjørsefiskere (eller Leira fiskere) var intrisert å, jeg er ikke mest dreven på det området....heh..

Så ialfall dere rundt i området her... join en tur da vel. Å folk som kan ting som f.eks meitefiske ++ å har lyst å gi et aldri så lite kurs er og ønsket... da jeg(sikkert ikke just me) trenger mer erfaring og kunnskap innen det. Ja gennerelt de fleste fiskemetoder :(

VELKOMMEN ALLE FISKEFOLK! :):):)

Mvh Dæjler'n

Andreas Johansen

:D

Endret av Dæljer'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer deg ikke ut av dyna nå d er meld dårlig vær i spania enngang.....Nei det er nok jeg som må stå for fiskingen gitt..... :)

HAHAHA! den vrei du vel feil vei du din mort! :P:unsure:

turen blei uansett utsatt pga av bil prblemer bla..hehe.. Men er folk hypp på å bli med på fiske rundt her, være seg Leira,Glomma,Øyeren er det bare å si ifra! jeg er klar! :D

Mvh: den ensomme fisker (stort sett) :P:(B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter å fikser utstyreret nå.....30 min så står jeg å fisker......

hehe.. var ute kl 5 idag jeg... tenkte å ta en tur nå snart å...waråa væ..hehe. koseligere det en bland horer og psykoer på kaia i Oslo... :unsure:

Skal dåg nevnes at hånda mi er litt ødelagt, da jeg var litt for ivrig å klarte å STUUUUPE av sykkelen..hehe. jaja...

Jepp tryta vi tar det igjen da... andre som er int bare si fra! :(

Endret av Dæljer'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du får sitte der med knekt stang mens jeg får hjelp av en strøken polsk hore med å håve en 4 kg SØ......Du får spikke deg en pinne og meite litt da veit du...

HAHAHA! fått en pils for mye nå hårktrtwo!?! :( jeg meiter, du er egelig bare ute å late som du fisker, men det egentlig er de polske horene du fisker etter!!!hææh :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke ut som ei hore det som ligger i fryseren her gitt......husk støttehjul når du skal ut å sykkle igjen nå....

den Sø'en som du har i frysen kjøpte du DYRT av en fiskemann på kaia.. bare for å kunne si:"jeg har vært å fiska.. å fikk Sø og alt!" mens du løper rundt å fisker opp polske horer.. :(

mens jeg sitter i ro å mak å koser meg med forskjellige kosefisker.. :unsure:

prekas, snart ut nå en liten tur sjøl. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.