Gå til innhold
Fiskersiden

24,3-kilos tatt i Namsen


cb
 Share

Recommended Posts

Tull... De laksene jeg har tatt i sjøen (ikke store) har dratt bedre enn de i elv når de har fått noe vann å svømme på. Karper er som brunørreten, sterke, bestemte og rolige. I såfall de jeg har fått av begge arter. Laksen er eksplosiv. Så det så. Kan jo gjøre et forsøk? Du fisker en karpe på 5kilo og jeg en laks, så binder vi halene sammen og ser hvem som vinner ????? Satser gjerne 100K på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frisch

Merkelig, de brunørretene jeg har fått på flue (rundt en kilo) har vært daffe. Omtrent som en litt livlig brasme på samme størrelsen i Nitelva. Når det gjelder veddemålet, så er det antakeligvis enklere å få fatt i 10 15 kilos laks, enn èn 5 kilos karpe. Men stemmer timinga, så har vi en deal! ;-) *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere meitefiskere er flinke til å hetse oss "fettfinne fiskere". Det at det er tatt en laks på 24 er vel bare fint det. jeg ser ingen grunn til å se noe som helst negativt i det. vi skriver ikke noe negativt om deres meiterekorder, selv om vi synes at det er uinteressant.

men men, fiske er fiske!

Og ja jeg hadde sikkert pissa i shortsen om jeg hadde fått på en slik fisk!

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frisch

sitat:Opprinnelig postet av Erik_21

Jeg synes dere meitefiskere er flinke til å hetse oss "fettfinne fiskere". Det at det er tatt en laks på 24 er vel bare fint det. jeg ser ingen grunn til å se noe som helst negativt i det. vi skriver ikke noe negativt om deres meiterekorder, selv om vi synes at det er uinteressant.

men men, fiske er fiske!

Og ja jeg hadde sikkert pissa i shortsen om jeg hadde fått på en slik fisk!

Erik

Er det noen som har hetset noen her, så er det jo vår kjære redaktør som kommer med krenkende uttalelser om mitt hjertebarn[^] karpen. At jeg bedriver C& R og ville satt ut fisken er vel ikke akkurat negativt [ :) ]

Stor fisk er stor fisk, uansett art![:X]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel få henge meg på her ! Det er vel ingen som (i denne tråden ihvertfall) har hetset hverken laks eller laksefiskere...... Men som Fræsj påpeker så kom det ett lite sidespark fra Remy, men det var vi ikke ille opp, men svarer tilbake med samme mynt. Og det må jo være lov !

Ja til artsmangfold !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sleivsparking må vi kunne tåle alle sammen. Enten vi har hjertebarn innenfor den eller annen type fisk. De fleste av oss tar sleivsparkene på en fornuftig måte også. Her er det åpenhet, seriøst og sleivspark. Det må tåles og respkteres.

Imotsetning til en anne side (Gidder ikke nevne navn) Der slettes innleggene i tide og utide, mens redaktøren slenger med kjeften i alle retninger. Det kalles vel DIKTATUR. Og gjett om jeg hater sider med en slik holdning![} :) ][} :) ][ :) !][ :D !][V][V]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.