Gå til innhold
Fiskersiden

SØ i Roskilde-området


havtryta
 Share

Recommended Posts

Som en stor fan av rock'n'roll og dansk Tuborg er Roskilde-festivalen et årlig reisemål. Men siden man stadig blir eldre er det slutt på campinglivet og over i hytte ved sjøen i stedet. I år tenkte jeg sågar å dra med meg fluestanga nedover for å gi den danske sjøaura noen forsøk.

Hytta som er leid ligger i Isefjord, fjorden vest for Roskildefjorden, men det er jo også kort vei til sistnevnte. Mer presist ligger hytta i Vellerup, for dem som evt er veldig kjent.

Det jeg lurer på er jo selvfølgelig om noen kjenner til noen plasser som er bedre enn andre, eller evt veit om noen fiskebutikker etc som bør besøkes? Er det kanskje mulig å endelig få bryna seg på en multestim der nede? Og er det kvelds/nattfiske som gjelder også i de danske fjorder på denne tida av året?

Dette er jo først og fremst IKKE en fisketur, derfor har jeg jo ikke tida til så mange bomturer, så alle tips taes i mot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært på Roskildefestivalen i mange år, og mitt råd her må være å ikke trå i vaderne etter en hærlig kveld med Tuborg og god musikk. forøvrig vil jeg bare si: Go festival

PS!

tror faktisk du kan fiske på årets festival, tror det er Put & take ved dyrskueplassen :lol:

to fluer i en smekk liksom

kikk her

Endret av Daggers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.