Gå til innhold
Fiskersiden

wiren på riggen...?


trout fisher
 Share

Recommended Posts

hei.. wiren på riggen min har så vidt begynt å flise seg.. hvor kjøper dere ny wire hen?..bør den skiftes selv om det ikke blir verre..

hilsen trout fisharen

hei det spørs hvor på wiren den er slitt. er det nede ved loddet, er det bare å klippe av en bit og feste på nytt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er i nærheten av loddet den har begynt å flise seg opp kutter du av den skadede delen og reterminerer. Hvis den er flisete andre steder bør du skifte før du mister loddet og utløserene.

trolling.no har ny wire:

trolling.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er i nærheten av loddet den har begynt å flise seg opp kutter du av den skadede delen og reterminerer. Hvis den er flisete andre steder bør du skifte før du mister loddet og utløserene.

trolling.no har ny wire:

trolling.no

drives mye reklame for en butikk i larvik på trollingtrådene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk.. wire er slitt nær loddet ja.. tenkte jeg ikke på gitt.. reparer det jeg..

hilsen trout fisharen

Det er mulig du trenger et nytt termineringsett for å få gjort dette. Anbefaler Canon sin terminering uavhengig av hva slags rigg du har. Enkel å terminere uten verktøy. Har du Canonrigg kan du sannsynligvis åpne og gjenbruke termineringen.

drives mye reklame for en butikk i larvik på trollingtrådene

Nå ble det faktisk spurt om hvor en kunne få tak i ny dyprigg wire i denne tråden og jeg den eneste norske netbutikken jeg kjenner til som fører slikt ligger i Larvik.

Men jeg er ikke den eneste som tenker på trolling.no først når en får et slikt spørsmål.

Du kan jo søke på dyprigg wire i google og se hva som listes øverst

Det samme skjer hvis du skriver dyprigg, planerboard og mange andre trollingbegreper.

Endret av abbor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke uten grunn da det der bedrives butikk hvor SERVICE står i høysete.

Bestiller du i dag torsdag har du varene hjemme hos deg lørdag

:D

Husk at det finnes masse trollingutstyr å få kjøpt utenfor grensene til helt andre priser selv med mva og frakt(viss en har tid å vente en uke på varene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Husk at det finnes masse trollingutstyr å få kjøpt utenfor grensene til helt andre priser selv med mva og frakt(viss en har tid å vente en uke på varene)

Fullstendig klar over dette, men til tider MÅ en ha varene på 1 eller 2 dager...

Og da kan en ikke vente 3 uker på fish307, fishusa eller cabelas.

Prisene i Norge er en sak for seg selv, men uansett har ikke jeg NOE å utsette

på www.trolling.no

Endret av dacron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Husk at det finnes masse trollingutstyr å få kjøpt utenfor grensene til helt andre priser selv med mva og frakt(viss en har tid å vente en uke på varene)

Jepp stemmer nok det ja. Har selv gjort dette flere ganger. Men når jeg kjøper/ringer til trolling.no så får jeg kjempegod sørvis og masse gode tips og triks med på kjøpet. Dette er veldig nyttig for oss som ikke er så erfarene trollere. Har ikke erfart/fått dette hos noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp stemmer nok det ja. Har selv gjort dette flere ganger. Men når jeg kjøper/ringer til trolling.no så får jeg kjempegod sørvis og masse gode tips og triks med på kjøpet. Dette er veldig nyttig for oss som ikke er så erfarene trollere. Har ikke erfart/fått dette hos noen andre.

:)

enig i dette super service men,fremdeles halv pris fra utl..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget mulig, men jeg gidder ikke kjøre til sarpsborg for å se om dem kanskje har noe jeg trenger.

BHFF ligger f.eks 20% under veiledende, tvilsomt om sjokoladekulene slår det

Try me.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.