Gå til innhold
Fiskersiden

Polakker driver med ulovlig garnfiske i Totjern


charlie
 Share

Recommended Posts

Fikk en telefon nå klokken 1830. Syver meldte at en haug med polakker setter garn i Totjern. Regner med at de har fått med seg Suteren som er der. De var såpass mange at han ikke turte å gripe inn.

Det hadde vært bra om noen av de som har tilknytning til området kunne ringt Politiet eller få stoppet svina på en eller anne måte.

Dette er en trend som desverre blir mer og mer vanlig. :blush::lol::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å tømme et vann for fisk finner man vel ikke ut før det er tomt? Nei her må det andre midler til :D

Edit:Nå virket det kanskje som jeg snakket om ulovlige handliger,det var selvølgelig ikke det jeg mente.Personlig oppfølging av saken av de som har innterersser der ,via riktige kanaler,er vel mer riktig å si :D

Endret av los
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger vel ikke kle deg ut for å ligne, ikke kona heller for den saks skyld, mulig "vennene" trenger dog...

(Den BA du om... og som vanlig klarer jeg ikke dy meg når ferdigscorede poenger dukker opp, var jo bare å tuppe den i vinkelen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke noe sak å si i fra da, om de er 50 eller 1! Er bare å fortelle dem sannheten. De gjør bare som de er vant med hjemmefra, de er da ikke kriminelle.

Hehe endelig en fornuftig post. Man kan ikke si ifra fordi de er for mange. Hadde de halger og finnlandshetter? :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.