Gå til innhold
Fiskersiden

Hvem er FS minst ivrige fisker


Gabrielsen
 Share

Recommended Posts

Har fa.. meg ikke fisket siden 7 aug. Da var jeg på blanketur i Lågen. Skal på jobb nå, men har heldigvis ein slik fin jobb, så eg tar med meg han unge rusavhengige ut på tur.. Satser på litt makrellfiske fra land. blir hyggelig.

Tja, siden de av og til er litt ustabile så ble det en fantastisk kveld på kontoret i steden.... :mellow::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2 ting som lukter reke, og det ene er reke...

Ja men det kan ikke vaere det Karleif snakker om, saavidt meg kjent er det forbudt aa fiske med reke i Haaelva!!! :) Hva var hennes navn Karleif???? :mellow:

Jeg er antageligvis den minste ivrig fisker for tiden, har ikke vaert borte paa fisketur siden den 30.Juni!! Men om jeg er det eller ei, er Jeg i hvertfall den mest misunnlig leser paa FS naar jeg leser alle Deres innlegg, heldige griser!! icon8.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som bor i Cork burde vel ha gode muligheter for litt av hvert i sjøen, eller fisker du bare laks?

Ja, mitt sykdom er nok laksefiske, som ikke kan kureres, har jeg blitt fortalt! Men, men!! :mellow:

Neste tur kommer naa paa Soendag, saa faar vi se!icon1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i går sprakk jeg :)

I forbindelse med at jeg tok med barna på en kjapp badetur etter barnehagen i går nappet jeg opp et par mort.

Og det at det å få mort på ca 1 hekto er kjempe-morsomt tyder på at det har blitt litt i lengste laget uten fiske for meg :lol:

Grattis med pen asp forresten, Iversen. :)

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiska på tirdag med norges største plomper... (Han plomper på vær fisketur..UTEN unntak! :P ) han fikk vann i skoa, jeg fikk Gullbust (jippi ny art!) og et par greie buker.. skulle jo vøri ute nå og, nå som været er her. men har fått bronkitt! ARGH!.. men imorra skal jeg ut uansett.. (men må vel innrømme at det kan være perrioder der det har vært en stund mellom fiskinga..hehe)

Endret av Dæljer'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.