Gå til innhold
Fiskersiden

Kjøper Ørretfarget/brun phanter martin


maxima
 Share

Recommended Posts

Hei

Har funnet ut at panther martin med brun/ørretfarget skje har gått ut av salg :lol: .

Er det noen som har slike eller vet om det eller andre brune spinnere, så er jeg interessert i å kjøpe uansett størrelser.

Fant det selv. Utelandske butikker har, og etter hva jeg kan se av hjemmesiden dems, så går den ikke ut heller ??

Tar levering fra cabelas lang tid ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke handlet der selv men ser andre skriver at det tar ca 1 uke.

Du kan jo også handle direkte fra Panther Martin.

http://www.panthermartin.com

Hei, takk for svar.

Jeg tenkte det først, men man må bestille for over 100$, og det trang jeg ikke nå. Håper også det går raskere fra cabelas. Skal helst ha det før Torsdag :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke fra Cabelas via flyfrakt på fredag, tok 10-12 dager.

Har benyttet jetcarrier flere ganger tidligere, det er like raskt eller raskere og koster bare en brøkdel.

Prøvde UPS nå siden det hastet, men kan vel si de feilen den testen og vil ikke få flere oppdrag fra meg. Cabelas tar 40% av kjøpesummen for flyfrakten pluss at det blir fortollingsgebyr hos UPS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har funnet ut at panther martin med brun/ørretfarget skje har gått ut av salg :P .

Er det noen som har slike eller vet om det eller andre brune spinnere, så er jeg interessert i å kjøpe uansett størrelser.

Kontakt Sølvkroken. Det kan hende disse har fortsatt noe i sitt eget butikk eller på lageret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.