Gå til innhold
Fiskersiden

Hvem vinner Champions League 2007??


joma
 Share

Recommended Posts

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er lov å drømme... hvor realistisk det er er en annen sak..

Arsenal-Fenerbache

Roma-Schalke

Arsenal-Schalke

er minst like sannsynlig, og en MYE mer sympatisk kombinasjon...! ;)

Her har du et mer realistisk scenario;

Arse - Liverpool => Liverpool

Fenerbache - Chelski => Chelski

Roma - Mænju => Roma

Barca - Schalke04 => Barca

Så får vi Liverpool vs Barca i finalen.

:lol:

Tror ikke Liverpool kan hente frem den vanlige CL-formen mot ett lag som spiller i samme liga (håper jeg ihvertfall :) )

LOL

Nei Liverpool har ikke for vane å hente frem den vanlige CL-formen mot PL-lag.

Spør Abramovich om det du. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

De har ihvertfall vært bedre i år- men jeg får trøste meg med at alle verdens bookmakere var enige med meg, og de gutta er ikke anglofile med morsmelka slik folk er her på berget. Forøvrig holdes ManU og Barcelona som de store favorittene nå ser jeg, men jeg synes det er veldig åpent mellom alle de engelske lagene, Barcelona og Roma.

ManU og Barca fremdelels bookmakernes favoritter ser jeg.

Lurer på hva ManU hadde fått til uten C.Ronaldo i år, fantastisk sesong han har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tipper det blir 2 lag fra England i finalen i år. Hvilke er usikkert, men eg håper att Liverpool er ett av dei. Sannsynligvis vinner dei også. Grunnen for dette tipset er att dei har styrket laget vesentlig i det som var det svakeste leddet i fjor.

Det gledet ett fotballhjerte å se 3 engelske lag i semifinalen i fjor. Bra att lag som spiller FOTBALL gjør det skarpt, og att dei jævla spanske og italienske skuespillende laga ikke nådde opp. ( Med unntak av Milan som gjorde det rimelig skarpt.) Mulig att Milan som eneste ikke-engelske lag kan klare å karre seg til finalen. Er jo ikke mulig å avskrive ett lag som har en spiller som Kaka.

Tipper spanjolene faller av i kvartfinalen. Engelskmennene har løst koden for å slå drittlaga. Er bare å få dei litt småsure, så går hele laget i oppløsning.

Fekk iallefall rett i att det blei 2 engelske lag i finalen. Barcelona holdt ut lenger enn ventet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her følger en liten oppsummering av påstandene i denne tråden. To av oss har peiling på fotball, Karleif og meg. Gismervik vet ikke opp ned på en fotball, og Karl Inge har sannsynligvis aldri sett en engang.

-Barcelona

*Puyol, Messi, Ronaldinho, Henry, Eto........

-Milan

*Erfarent mannskap med spillere som kaka, Ronaldo og Inzaghi...gjennomsolid

-Inter

*imponerte enormt i serie A ifjor, kombinasjon av lag og enkeltspillere

Real M

*Skal aldri utelukkes i denne sammenhengen selv om jeg tror det har blitt vel mye tener og spillerbytter siste året. Begynt sesongen med 4 strake! Nistelroy og Casillas er verdensklasse spillere.

Å ramse opp favoritter til å vinne CL og ikke nevne et eneste engelsk lag er intet mindre enn en gal manns ralling! :(

Hvilket lag skulle det være da? Arsenal som har begynt bra i PL men ikke lever i CL på årevis? ManU som har røket ut tidlig flere år på rad? Chelsea som har startet dårlig, mistet treneren og har mange skader?

Og rævvafotball laget pool orker jeg ikke tenke på videre i gruppespillet engang....

Barca eller Milan, fordi har de beste og mest rutinerte spillerne.

Engelske lag holder bare ikke mål i dette selskapet.

Hvis engelske lag ikke holder mål i dette selskapet så kan jo dere ekspertene som hevder dette grave frem statistikk for hvilke lag som var i kvartfinaler, semifinaler og finaler i CL de tre siste årene. Slike utsagn som over får Ivar Hoff til å fremstå som en skarp og etterrettelig fotballkommentator til sammenlikning.

KAn du ikke heller si hvorfor du mener de de vil vinne CL da?

De spiller til daglig i verdens beste liga, alle fire lagene har fersk erfaring fra å ha kommet langt. Chelsea ser ikke ut som noen CL-favoritt i øyeblikket, men jeg ser ingen grunn til at ikke Man. Utd., Liverpool eller Arsenal kan gå til topps hvis du sammenlikner med italienske og spanske lag. PL-lagene dominerte CL i fjor, derfor lurte jeg mest på hvorfor det plutselig var blitt hipt i Rogaland å nedvurdere engelske topplag til fordel for oppskrytte skuespillere.

Der har ingenting med "hipt" i Rogaland å gjøre, bare se hvor de lagene som har vunnet CL kommer fra.

Det hjelper ikke å komme til kvarten eller semien, de vinner ikke noe der.

Forran et fotball VM/EM forklarer alle PL tilhengerne hvordan det engelske laget skal vinne, men det viser seg gang på gang at de ikke er gode nok, de oppskrytte skuespillerne vinner.

For å si det enkelt, de engelske fotball lagene er ikke gode nok, Chelsea og Arsenal har vel ikke særlig med britiske spillere i stallen heller.

NÅH- jeg driver jo og sjekker bookies inniblant og når jeg sjekket før det hele startet var innen av de engelske inne på topp 3- der var Milan, Barca og RealM.

Nå vant alle de 3+2 av de engelske lagene første runden så en sjekk på bookiene vil vel avsløre mye av det samme vil jeg tro.

PS: Verdens beste liga? Basert på hva? De siste 3 årene har Spania og Italia scoret høyere hos UEFA enn den England.

Hallo??? Er det noen hjemme? Eneste grunnen til at vi ikke har FIRE av FIRE engelske lag i semifinalene er at Arsenal og Liverpool møttes i en kvartfinale.

Etter denne kavalkaden over ukvalifisert vrøvl (ikke mine egne poster) om europeisk klubbfotball er det en glede å trekke frem denne innsiktsfulle perlen av et innlegg fra jærstrendenes svøpe:

Tipper det blir 2 lag fra England i finalen i år. Hvilke er usikkert, men eg håper att Liverpool er ett av dei. Sannsynligvis vinner dei også. Grunnen for dette tipset er att dei har styrket laget vesentlig i det som var det svakeste leddet i fjor.

Det gledet ett fotballhjerte å se 3 engelske lag i semifinalen i fjor. Bra att lag som spiller FOTBALL gjør det skarpt, og att dei jævla spanske og italienske skuespillende laga ikke nådde opp. ( Med unntak av Milan som gjorde det rimelig skarpt.) Mulig att Milan som eneste ikke-engelske lag kan klare å karre seg til finalen. Er jo ikke mulig å avskrive ett lag som har en spiller som Kaka.

Tipper spanjolene faller av i kvartfinalen. Engelskmennene har løst koden for å slå drittlaga. Er bare å få dei litt småsure, så går hele laget i oppløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettaste Døsen

Berre å stikke hovudet i sanden og gje Karleif rett. Fjernsynskvelden den 21.05 vil bli administrert av fruen medan eg svingar fiskestonga eller vaskar huset. Ein kveld med Roar Stokke live frå Moskva og MU på bana er meir enn kva bra er for den mentale helsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.