Gå til innhold
Fiskersiden

SKATETREFF ROGALAND


 Share

Recommended Posts

Dato fastsatt 13.10

Som vanlig når det gjelder Rogalandstreff er det Davidsen`s som er primus motor :angry2:

FS vil skaffe premier fra våre sponsorer til treffet. Ognahaben er naturskjønnt, god parkering, kort avstand (ca 5-20min rusletur) til fiskeplass. Ubegrenset plass, det er tatt skater, kveiter, stor torsk og ellers mye rart fra land her og i nærliggende områder.

Kart:

Ognahaben

Dato:

Lørdag 13/10-07

Sted:

Ognahabn, Ognøy (Bokn)

Oppmøte sted/tid:

Ognahabn (like over broa til Ognøy, kjør til du får skiltet”Ognahabn” ).

Oppmøte klokka 10.00

Sluttid:kl 17(konkurransen-man fisker selvsagt så leeeenge man vil!)

Fiskeart:

Piggskate

Utstyrstips:

Bunnmeite(glidetackle) med makrell. Bruk fortom på minst 0,70. Krok str. 3/O-5/O. Ta med tungt skyts.

Premie til størst piggskate:

Overraskelse fra Karl Inge Stumo.

baardsen.gif

steindal.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det meningen vi skal fiske på Kjeøy(så bare at nåla var satt der), eller hvor som helst på Ognøy?

Må jo forsvare seieren fra i fjor, jeg stiller nok opp i år igjen.

Det er sett piggvar som dykkerne mener er fra 3-5 kilo på Falkeidfle', rett ut fra Kårstøanlegget, så det er andre flate fisker som også er interesante der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meningen vi skal fiske på Kjeøy(så bare at nåla var satt der), eller hvor som helst på Ognøy?

Må jo forsvare seieren fra i fjor, jeg stiller nok opp i år igjen.

I utgangspunktet er det meningen fisket skal foregå på Ognahaben ja, men skulle noen ønske å være sær får vi ta det opp til diskusjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet er det meningen fisket skal foregå på Ognahaben ja, men skulle noen ønske å være sær får vi ta det opp til diskusjon :)

Da fisker vi selvsagt ognahaben, mente ikke å lage krøll i systemet ditt Karl Inge.

Har ikke fisket der selv så jeg vet lite om området, men det er ikke verre enn å ta en tur ut for å "sjekke opp" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.