Gå til innhold
Fiskersiden

Posering med fisk


Espen Ørud
 Share

Recommended Posts

Siden utviklingen hos enkelte av forumets brukere er blitt slik at BILDER av fisken er viktigere enn selve fiskingen bør enkelte vurdere å selge fiskestengene og kjøpe dykkerutstyr "for å få et best mulig bilde av fisken".

Mvh

Arild

Vil korrigere deg litt: bilde av SEG og fisken.... :o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt feil, det viktigste er at fisken og omgivelsene ser bra ut... mitt eget utseende er det lite å gjøre med.

føler vel at dette er en vestlandsproblem, man er generelt mye penere på østlandet.

Så forslaget er vel at man prøver å holde seg til fisken og bare fisken på vestlandet, mens på Østlandet og store deler av resten av Norge kan konsenteter seg om begge deler hehehehehe.

:):);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kakke fisk for å ta bilder senere synes jeg vel ikke så mye om, men for rekordfisker kan jeg forstå at det gjøres.

Det er jo også endel forskjeller mellom artene her-ihvertfall praktisk, om ikke etisk. Om man f.eks setter ut en stor karpe er det ganske sikkert at den fisken vil gi flede til andre sportsfiskere i mange år. Setter man ut en stor torsk er det lite sannsynlig at den ender på stang&snøre igjen. (Uten at jeg dermed sier at c&r ikke skal brukes på slike arter)

Og å kakke fisk som ikke skal brukes til mat-eller agn :rolleyes: er uansett en uting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til posering med fisk, så syntes jeg ikke dette er så værst:

sexyfishing5.jpg

Ja, her er et godt eksempel på god posering med fisk. Flott fisk forresten :ninja:

Vil også minne om denne tråden som viser mange gode eksempler på god posering med fisk. Mange har nok mye å lære av å studere denne nøye :rolleyes:

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.