Gå til innhold
Fiskersiden

Det blir ikke havålfiske ikveld nei


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pingler! Eg planlegger telttur i helgen, og er fast bestemt på å gjennomføre. Selv om værvarselet for lørdagen har endret seg til det negative i dag. Finnes alltid en plass i le for vind og regn. Ingenting er faktisk kjekkere enn å fiske når det regner forutsatt att eg klarer å holde meg tørr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingler! Eg planlegger telttur i helgen, og er fast bestemt på å gjennomføre. Selv om værvarselet for lørdagen har endret seg til det negative i dag. Finnes alltid en plass i le for vind og regn. Ingenting er faktisk kjekkere enn å fiske når det regner forutsatt att eg klarer å holde meg tørr :D

Greit for deg å si, som skal fiska så langt innafjords at du mest sannsynlig ikke kan finne folk der inne som ikke er i slekt med sin egen mor på begge sider av slekta....

edit : det jeg prøver så si er at det er så langt inni fjell og daler at vinden nok ikke tar på sammen måte, som her ute på vest ;)

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som skal ut i kvel nei, FINT, da får je plassen for meg selv da:)

Vill minne om det gammle slagordet: Det finnes itte dårlig vær...... bare dårlige klær.. :o:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kose deg, men vennligts vært forsiktig med havålene.

C&R !

Den havner vel på lothes igjen, den får fin fin behandling der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG-jolla skal utpå for nattfiske i kveld!

Vi østlendinger er ikke pingler.

Det er mulig at jeg tar på meg redningsvest, vi får se..... ;)

Ble ikke noe måtte være hjemme med ungene.... men kanskje like greit, det river godt i veggene nå. Og bare for ordens skyld, jeg har bare tullet, jeg er ingen idiot, bajas, tøffing, løgner.... bare tull - eier ikke ei VG-jolle heller :P)

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.