Gå til innhold
Fiskersiden

Kjempetur til Mauranger 18.11.


Helge S
 Share

Recommended Posts

Siden Karl Inge tydeligvis er lommekjent i Maranger, kan jo Mauranger bli plassen for Vestlandstreff 2008'.

Virker som en spennende plass :)

:) Dette er vell lufta i tråden som omhandler 2008-treffet, Ola, Mauranger er berre ein av utruleg mange jomfruelege meitestader i Kvinnherrad. Tidlegare år er det fettfinnefiske som har vore i fokus når Helge og eg har tatt ferja over fjorden, noko me skal prøva å retta på framover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY søren for en uttelling dere hadde! Blir råmisunnelig av å lese om dette. Gratulerer med ny pers på pigghå, Lasse. Det høres ut som en real plugg, håper det blir lagt inn bilder av den etterhvert. Ikke noe å henge med hodet for sånn ellers, neste tur så tar du revansje. :)

Og enda en lysing ser jeg...virker som om "alle" får det for tida. Hehe!

En dag jeg har tid og råd så skal jeg besøke deg Lasse og da skal du få lov til å vise meg plasser alâ dette. Er du ikke heldig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk flott tur dere har hatt der. Nydelig plass også. Gratulerer med masse fin fisk :) Hender jeg er på besøk hos svigerfar i Gjermundshamn, så Mauranger må prøves ut. Hvor lang kjøretur må jeg beregne inn derfra da? Finnes det andre flotte kystmeiteplasser som dere kan anbefale i passe avstand fra Gjermundshamn også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse spennende plasser fra Sunde og til endes så det er bare å prøve :P

Ser ut som det plutselig skal bli populært og besøke svigers nå. Med svigerfar i Hardanger og svigermor på Karmøy ligger alt til rette for mye fint kystmeite utover våren :) Men det spørs om de ser så mye til meg da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.