Gå til innhold
Fiskersiden

Ishockey på vinger


pikewallis
 Share

Recommended Posts

Ja ja da er vi i ferd med å få en ny lagidrett på toppnivå på Kongsvinger, ligger pr. i dag på direkte opprykk ja ja som om dette kommer som en bombe liksom. :):)

http://www.n3sport.no/07/table.aspx?tournamentid=284145

We kommarr fra skogene......................... ;)

Så vi har mer en norges beste gjeddefiskere på/fra vinger heheheh

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja ja da er vi i ferd med å få en ny lagidrett på toppnivå på Kongsvinger, ligger pr. i dag på direkte opprykk ja ja som om dette kommer som en bombe liksom. :):)

http://www.n3sport.no/07/table.aspx?tournamentid=284145

We kommarr fra skogene......................... ;)

Så vi har mer en norges beste gjeddefiskere på/fra vinger heheheh

Flott at de rykker opp. Alltid kjekt å ha noe å le av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå det oser av misunnelse lang lang veg av dere nå jenter, ja i denne sak blir dere små flickar i mine øyne.

Legg dere ned bøy dere i støvet hyll go gutte fra Norges Hockey regionen nr. 1 Solør/Odal.

Kunne jo ramse opp gamle landslagspillere som kommer fra område, spesielt på keepernivå............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettaste Døsen

åååå det oser av misunnelse lang lang veg av dere nå jenter, ja i denne sak blir dere små flickar i mine øyne.

Legg dere ned bøy dere i støvet hyll go gutte fra Norges Hockey regionen nr. 1 Solør/Odal.

Kunne jo ramse opp gamle landslagspillere som kommer fra område, spesielt på keepernivå............

Finst ikkje misunneleg! Som skrive i førre innlegg: eg er glad for at KIL skal delta i GET-ligaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå det oser av misunnelse lang lang veg av dere nå jenter, ja i denne sak blir dere små flickar i mine øyne.

Legg dere ned bøy dere i støvet hyll go gutte fra Norges Hockey regionen nr. 1 Solør/Odal.

Kunne jo ramse opp gamle landslagspillere som kommer fra område, spesielt på keepernivå............

Misunnelse - du sier ikke det til en fra Storhamar :) når du holder med et lag fra de dypere skoger :) som ALDRI har vunnet noen ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, nå er du langt oppe vennen. Sist vi diskuterte dette var vel hockey en fæl sport som nesten ikke kunne kalles idrett.

Kommer i farta ikke på en eneste 0døling jeg - men du fyller vel på med spillere fra "før kristus" regner jeg med. :D

Nei - hold deg til fopall du.... B)

Nå spilles det vel en noe mer teknisk hockey på Vinger en den som utføres på furuset amfi. der det kunn går på hårete brøstkasser og null tenner. Og man blir målt på hvor mange ganger man klarer å slå ned en motspiller.

Så når vinger nå kommer flyvende inn i eliteserien med sin tekniske brilijante hockey så blir det nye tider.

Da vil disse bamsene av noen håraper klå seg i hue

:):D:D

Misunnelse - du sier ikke det til en fra Storhamar :D når du holder med et lag fra de dypere skoger :) som ALDRI har vunnet noen ting....

ååå vennene min hehehe. Man kan ikke ha vært gift 20 år første dagen man blir sammen, man begynner på null.

At det ikke er så mange år siden Vinger fikk sin ishall sier jo litt, men nå gutten/tequila blir det andre tider/boller de gutta som nå ruler hallen på Vinger spiller en hockey som til og med kommer til å vippe ned storhamar fra Hedemarkstronene.

Så ned på kne og :) for Kongsvinger hockey...........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dine gamle dansevenner som spiller der, Erik? :)

Ser det liksom for mitt indre øye; paljetter, trikot, kunstløpskøyter og hockeykølle :)

:) joda - det ser jeg faktisk for meg...

Ellers tror jeg nok walle har gjort mer enn å røyke såkka sine denne gangen.

Fakta for deg Erik:

Furuset amfi-neida det er totalt på jordet.

Furuset Forum eller Jordal Amfi.

Ska rem hevde seg blir'e nok en hævv avdanka finner og svensker der også, nei slipp til unggutta istedenfor å forlede dem til å tro at de får spille når de signerer for ny klubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg er jo en beskjeden gutt som skjelden eller aldri hauser opp ting i unøden. Og når jeg nå tørr å gå så sterkt ut er det med en 100% sikkerhet at eliteserien i Hockey sesongen 2008/2009 innholder Kongsvinger.................................

Måtte faktisk sjekke tabellen for å sjekke dine påstander, og det er ikke helt umulig, men jeg antar at de ikke holder hele vinteren igjennom. Sorry mack, de blir nok for lette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte faktisk sjekke tabellen for å sjekke dine påstander, og det er ikke helt umulig, men jeg antar at de ikke holder hele vinteren igjennom. Sorry mack, de blir nok for lette.

oioioi her skal du få lov til å utdype deg.

For lette. Gi meg et lite innblikk i 1.div nå å pek på de tingene som gjør at de blir/er for lette....................

Så får vi se hva slags hockeykunnskaper du innehar..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi her skal du få lov til å utdype deg.

For lette. Gi meg et lite innblikk i 1.div nå å pek på de tingene som gjør at de blir/er for lette....................

Så får vi se hva slags hockeykunnskaper du innehar..............

Kort da.....

Dersom tabellen holder seg, Lørenskog tar over plassen til TIK i Get ligaen, Kongsvinger taper kvalik mot Furuset eller Stavanger. Stjernen kommer igjen så snart skadde spillere er på plass igjen.

Ellers er halvparten av lagene i 1. div. 2. lag - altså rene rekruteringslag til elite klubberne.

Hva er din begrunnelse til at Kongsvinger kommer opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort da.....

Dersom tabellen holder seg, Lørenskog tar over plassen til TIK i Get ligaen, Kongsvinger taper kvalik mot Furuset eller Stavanger. Stjernen kommer igjen så snart skadde spillere er på plass igjen.

Ellers er halvparten av lagene i 1. div. 2. lag - altså rene rekruteringslag til elite klubberne.

Hva er din begrunnelse til at Kongsvinger kommer opp.

rett og slett nivået på spillerene, og den slepne teknikken de innehar. Hele laget er en gjeng med shampor.

Jeg kunne ha gått veldig i dypden på dette, men kan ta det under en lakenatt........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rett og slett nivået på spillerene, og den slepne teknikken de innehar. Hele laget er en gjeng med shampor.

Jeg kunne ha gått veldig i dypden på dette, men kan ta det under en lakenatt........................

Ja det bør holdes under LAKEnet.... ;)

En ting er å rykke opp en annen ting er å bygge opp - vi kan snakkes om 10 år, hvis de fremdeles er i eliten da, så kan det være at de kan begynne å lukte på noen (hvis det da ikke dukker opp en rik onkel og spytter i..... da kan det skje før). Men hvem i huleste heiteste vil flytte til skogen for å spille håkki hvis de ikke tjener et syvsiffra beløp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det bør holdes under LAKEnet.... ;)

En ting er å rykke opp en annen ting er å bygge opp - vi kan snakkes om 10 år, hvis de fremdeles er i eliten da, så kan det være at de kan begynne å lukte på noen (hvis det da ikke dukker opp en rik onkel og spytter i..... da kan det skje før). Men hvem i huleste heiteste vil flytte til skogen for å spille håkki hvis de ikke tjener et syvsiffra beløp? :)

nå skjelves det i buksene på Hamar. Hvordan skal fylkeskomunen fordele penga nå. Ham-Kam og Storhammar får jo større supsidier en hele bondestanden i regionene. Kongsvinger har alltid måtte klarer seg selv med minamil hjelp, etter som de griner til seg alt på Hamar. Så vi må rett og slett være smartere på vinger og det er det jo ingen tvil om at vi er sammenlignet med de som holder på i furustamfi,storhamar amfi mm. Og der er vel egentlig ikke mange i Norge om det i det hele tatt er noen som er smartere en folk fra Vinger............ Det finnes det helt sikkert statestikk på........................

Vi legger stein for stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skjelves det i buksene på Hamar. Hvordan skal fylkeskomunen fordele penga nå. Ham-Kam og Storhammar får jo større supsidier en hele bondestanden i regionene. Kongsvinger har alltid måtte klarer seg selv med minamil hjelp, etter som de griner til seg alt på Hamar. Så vi må rett og slett være smartere på vinger og det er det jo ingen tvil om at vi er sammenlignet med de som holder på i furustamfi,storhamar amfi mm. Og der er vel egentlig ikke mange i Norge om det i det hele tatt er noen som er smartere en folk fra Vinger............ Det finnes det helt sikkert statestikk på........................

Vi legger stein for stein

Er helt enig at det blir litt problemer for Storhamar nå ja. I og med at Ham-Kam rykka opp og må opp i et busjett på rundt 50 mill, samt at Storhamar sitt håndballag gjør det såpass bra i eliteserien for kvinner vil jeg tro de skal få problemer med å skaffe sponsorintekter og tilskuere til å matche det nivået de vil ligge på.

Å legge stein for stein er det beste man kan gjøre, men desverre noe som skjer alt for lite i sportsnorge.

Man vil opp og frem med en gang, og da holder det skjelden lenge. En sesong uten sportslige resultater er døden dersom man har investorer som har dytta inn mye penger. Ikke like ille dersom man har satt seg et langsiktig mål om å bli en bra klubb. Kongsvinger har mange bra spillere de, og ikke minst har de et ess som spiller på Storhamar, Lars Erik Hesbråten. Joa, godt å se at det gror ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skjelves det i buksene på Hamar. Hvordan skal fylkeskomunen fordele penga nå. Ham-Kam og Storhammar får jo større supsidier en hele bondestanden i regionene. Kongsvinger har alltid måtte klarer seg selv med minamil hjelp, etter som de griner til seg alt på Hamar. Så vi må rett og slett være smartere på vinger og det er det jo ingen tvil om at vi er sammenlignet med de som holder på i furustamfi,storhamar amfi mm. Og der er vel egentlig ikke mange i Norge om det i det hele tatt er noen som er smartere en folk fra Vinger............ Det finnes det helt sikkert statestikk på........................

Vi legger stein for stein

Der er vi igang igjen...... alle får så mye mer enn oss andre.... Østlendingen (lokal avis i Glåmdalen) klarte til og med et å skrive i et fotballreferat at Kongsvinger slo Ham Kam på grunn av at fylkeskommunen ikke hadde noe å si i forhold til resultatet - kutt ut den j.... sutringen (hvis du da ikke kan dokumentere at Kongsvinger får så mye mindre enn Hamar).

De driver på med akkurat det samme her i Stavanger også - men her er det ALT østlendingene får og tar....

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.