Gå til innhold
Fiskersiden

Ishockey på vinger


pikewallis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Der er vi igang igjen...... alle får så mye mer enn oss andre.... Østlendingen (lokal avis i Glåmdalen) klarte til og med et å skrive i et fotballreferat at Kongsvinger slo Ham Kam på grunn av at fylkeskommunen ikke hadde noe å si i forhold til resultatet - kutt ut den j.... sutringen (hvis du da ikke kan dokumentere at Kongsvinger får så mye mindre enn Hamar).

De driver på med akkurat det samme her i Stavanger også - men her er det ALT østlendingene får og tar....

Vi suter jo ikke i det hele tatt, det gjør bare at vi må tenke smartere, det er jo på Hamar de sutrer hvis de ikke får noe. Så hvor du får sutring i fra vet jeg ikke !! :P

Vi klarer å skape mye ut av lite slik har det alltid vært, og noe rike onkler har vi alldri hatt og kommer nok alldri til å få heller. Så noe sutering fra Vingers siden vil nok alldri forekomme, det ligger ikke å vår natur.hehehe Hva Østlendingen velger å skrive er meg likegyldig og så er det plasser i Elverum, nei da leser jeg heller Glåmdalen som har sitt sete i Kongsvinger.

Så her er vi ikke i gang igjen, det var du som la opp til det :D:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi suter jo ikke i det hele tatt, det gjør bare at vi må tenke smartere, det er jo på Hamar de sutrer hvis de ikke får noe. Så hvor du får sutring i fra vet jeg ikke !! :)

Vi klarer å skape mye ut av lite slik har det alltid vært, og noe rike onkler har vi alldri hatt og kommer nok alldri til å få heller. Så noe sutering fra Vingers siden vil nok alldri forekomme, det ligger ikke å vår natur.hehehe Hva Østlendingen velger å skrive er meg likegyldig og så er det plasser i Elverum, nei da leser jeg heller Glåmdalen som har sitt sete i Kongsvinger.

Så her er vi ikke i gang igjen, det var du som la opp til det :o:o

Ja vi er i gang og du satte igang - bare les ovenfor så ser du litt sutring B) bare tuller litt med deg Walmann, men ser at det helt sikkert kunne leses litt "hardere" enn det var ment. Jeg har stor sans for Kongsvinger og har gått på skolen med mange fra området + jobbet med flere + vært der mange ganger.

Mulig at jeg husker feil og at det var Glåmdalen det stod i. Dette var på 90-tallet.

Shit fishe Walmann - det er samma hvor du kommer fra bare du er grei å ha med å gjøre i elva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er i gang og du satte igang - bare les ovenfor så ser du litt sutring :) bare tuller litt med deg Walmann, men ser at det helt sikkert kunne leses litt "hardere" enn det var ment. Jeg har stor sans for Kongsvinger og har gått på skolen med mange fra området + jobbet med flere + vært der mange ganger.

Mulig at jeg husker feil og at det var Glåmdalen det stod i. Dette var på 90-tallet.

Shit fishe Walmann - det er samma hvor du kommer fra bare du er grei å ha med å gjøre i elva :D

;);) fra min side også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Altså jeg er jo en beskjeden gutt som skjelden eller aldri hauser opp ting i unøden. Og når jeg nå tørr å gå så sterkt ut er det med en 100% sikkerhet at eliteserien i Hockey sesongen 2008/2009 innholder Kongsvinger.................................

Huff nei! vil ikke inni skauen der å spille ass!!! :-p

Endret av Seth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott flott ;) Får vell bare se om det blir Sparta vs åilars da. Straks på vei for å se Sparta mot furuset :D

Ja, ja håper det var noe annet å se på for deg da..... ikke noe særlig resultat hjemme. Har de heva pokalen over huet allerede :)

I dag hadde gutta fra Hamar mulighet til å utligne dette og klarte å drite seg ut på Jordal..... F... godtar at de taper for alle lag til og med Kongsvinger bare de banker gutta fra Enga. Nedtur :)

Men vi får se det positive i dette. Lenge siden det har vært 4 lag i toppen på Håkki-ligaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja håper det var noe annet å se på for deg da..... ikke noe særlig resultat hjemme. Har de heva pokalen over huet allerede :)

I dag hadde gutta fra Hamar mulighet til å utligne dette og klarte å drite seg ut på Jordal..... F... godtar at de taper for alle lag til og med Kongsvinger bare de banker gutta fra Enga. Nedtur :)

Men vi får se det positive i dette. Lenge siden det har vært 4 lag i toppen på Håkki-ligaen.

Måkke avskrive oss i åilåss helt nå da, grei seier mot comet i dag. vi har noko på g..

Endret av Seth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måkke avskrive oss i åilåss helt nå da, grei seier mot comet i dag. vi har noko på g..

Tror ikke dere vinner serien..... for å si det sånn, mangler vel ett par poeng for å klare det......

Men om bøtta blir det enda flere om beinet.

Håper bare det beste laget vinner (les Storhamar). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.