Gå til innhold
Fiskersiden

Ishockey på vinger


pikewallis
 Share

Recommended Posts

Dype medfølelser herfra Seth! Bare å komme seg ut på fisking!! Hadde du holdt av en helgedag før hjemreise til Stavanger så kunne du blitt med på lakefiske på Mjøsa,hehe.

Storhamar spilte kjip hockey i går, virka ikke som om det var så lett for dere i oppspillsfasen. Styrgubbe på topp og aggressive kanter som var på etter første oppspillspasset.. Syntes dere hadde bra trøkk når dere kom dere inn i angrepssonen og fikk litt snurr på backene. Dere er jo større og tyngre enn dem. Så det ganske greit når Hallem presser seg inn forbi backen og skjærer inn på mål. Frustrasjonen melder seg sikkert når dere ikke lager flere mål (med tanke på hvor bra lag dere egentlig har)? Jeg hadde tippa på oddsen at Stavanger tok NM-gullet i år, så farvel hundrelapp.. -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dype medfølelser herfra Seth! Bare å komme seg ut på fisking!! Hadde du holdt av en helgedag før hjemreise til Stavanger så kunne du blitt med på lakefiske på Mjøsa,hehe.

Storhamar spilte kjip hockey i går, virka ikke som om det var så lett for dere i oppspillsfasen. Styrgubbe på topp og aggressive kanter som var på etter første oppspillspasset.. Syntes dere hadde bra trøkk når dere kom dere inn i angrepssonen og fikk litt snurr på backene. Dere er jo større og tyngre enn dem. Så det ganske greit når Hallem presser seg inn forbi backen og skjærer inn på mål. Frustrasjonen melder seg sikkert når dere ikke lager flere mål (med tanke på hvor bra lag dere egentlig har)? Jeg hadde tippa på oddsen at Stavanger tok NM-gullet i år, så farvel hundrelapp.. :P

Det var et kongemål! Jeg spilte ikke i går grunnet et slagskudd fra Brooks bak på leggen -_- , og det var FRUSTRERENDE å sitte i sofaen og se på! Var du i hallen eller så du på på tv? I så fall hva synes du om intervjuet med "magic" Johnsen? God reklame for hockeyspillere det der.... pause NOT! Spytta vel 10 liter på 2 min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et kongemål! Jeg spilte ikke i går grunnet et slagskudd fra Brooks bak på leggen -_- , og det var FRUSTRERENDE å sitte i sofaen og se på! Var du i hallen eller så du på på tv? I så fall hva synes du om intervjuet med "magic" Johnsen? God reklame for hockeyspillere det der.... pause NOT! Spytta vel 10 liter på 2 min?

Ja, det målet var overlegent bra! Syntes ikke Brooks hadde den helt store dagen i går heller foresten..

Hæhæ, jeg lo meg skakk av det intervjuet og håpet folk hadde skifta kanal i pausen!! :P

Det er SÅ stor forskjell på hvordan folk takler intervju. Ser en markant forskjell på ydmykhet mellom Johnsen og Nagel for å si det sånn. Det irriterer meg dog litt alle de utrolig dårlige spørsmålene de får..

"Er det greit at dere ryker ut siden dere taper 4 kamper på rad?" Hvem synes at det er GREIT å ryke ut av sluttspillet liksom...

Edit: Jeg så kampen på TV.

Endret av Borre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mange dumme spørsmål sjæl jeg derfor liker jeg ikke tv intervjuer...

Bla etter tap: Hva synes du om egen innsats? Joa, laget var rævva men jeg var god...

Har dere gitt opp?

Det gjelder å snakke så mye at fyren ikke får stilt noen spørsmål...

Synes det også var litt teit av han å si at Oilers blei sendt hjem med rundjuling.

someone loose, someone win

2-2 i kamper mellom Lillyhammer og enga, og jeg aner en "snipp,snapp snute Lillyhammer er ute..." -_-

Lillehammer er guffne, rekka til Pöllanen er giftig som fy og flere gode rivjern. Legg merke til unge Martinsen, bare 17 år og allerede eliteserieklasse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ferie Seth. Jeg skal nyte resten av Håkkien og håper at neste lag ut er Enga.

Storhamar spiller ikke propaganda hockey nå, men de må bruke det spillemateriellet de har.

Så ikke intervjuet med Pål, men han var ihvertfall en real kar når jeg kjente han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storhamar kunne jo ha slått vif da.... :hailfs:

Driver på.... :D

Bøtta havner der den trives best, sammen med en haug likesinnede! :)

Kanskje, men dere er ikke nærmere enn dere var før helgen..... :D

F. f... det er bare to ting som er bedre enn å banke gettobønda fra enga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja-ja :wacko:

storhamar vi er på vei :)

Det beste av alt er at en kompis av meg her i Stavanger er Enga-fan og Oilers-fan (han er faktisk det). Får høre det om dagen - om bondehåkki o.l. men som jeg sier - resultatet teller og man spiller med det mannskapet man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.