Gå til innhold
Fiskersiden

Ishockey på vinger


pikewallis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har begynt å tvile på dømmekraften til hamarfolket etter at bussen vår blei klint ned med bæsj etter en seier der oppe... :):P

Dere fikk sikkert med 3 Ufortjente poeng og fortjente sikkert resten :)

Bare kødder Seth, det finnes et par idioter på Hamar som det også gjør her i Stavanger. De ødelegger for resten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere fikk sikkert med 3 Ufortjente poeng og fortjente sikkert resten :lol:

Bare kødder Seth, det finnes et par idioter på Hamar som det også gjør her i Stavanger. De ødelegger for resten!

Idiotene her kliner ikke bæsj på busser, de kjører bil i rundkjøringer!!!!!

Nei, nå skal jeg avgårde å knuse laget fra plankebyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Altså jeg er jo en beskjeden gutt som skjelden eller aldri hauser opp ting i unøden. Og når jeg nå tørr å gå så sterkt ut er det med en 100% sikkerhet at eliteserien i Hockey sesongen 2008/2009 innholder Kongsvinger.................................

Er vi like sikre nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på hockeytråden forventer jeg vel, på vegne av Havengel og undertegnede, å få noen gratulasjoner for og være helt ærlig :lol::lol::lol:

Alltid gått for TIK, men i år er jeg jo strengt talt litt stolt over de nye unggutta "mine". :)

Forvent i vei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Edit; Viste du forresten at hockeypøbben i Asker også er en L`pool-pøbb, eller ?!?!? Det må da iallfall være noe!

Okay ettersom det ikke er Enga og det er LFC-pøbb her kommer den.................. f... klarer ikke, okay prøver igjen.................. f... f.... f... okay her nå lukker jeg øya, her kommer det...................... [nå hvisker jeg....) gratulerer:lol: og nå skriker jeg: Men dere får f... meg ikke bøtta! :P

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay ettersom det ikke er Enga og det er LFC-pøbb her kommer den.................. f... klarer ikke, okay prøver igjen.................. f... f.... f... okay her nå lukker jeg øya, her kommer det...................... [nå hvisker jeg....) gratulerer:lol: og nå skriker jeg: Men dere får f... meg ikke bøtta! :P

Skjønner. Det der var ikke lett! :D , men takk skal du ha. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja da er det sommerferie her i Stavanger, og det i februar... -_- Ikke annet å vente når vi scorer 3 mål på 4 kamper. Cred til mjølkebønna for det og jævlig surt for oss.

Kongsvinger har heldigvis tapt begge sine så det ser ut som vi slipper å dra dit neste år! B)

Måtte noen forbarme seg over meg og ta meg med på fisketur!!!!!

Stolt av meg sjæl at jeg klarte å ikke skrive altfor mye i fylla her inne i natt, men det kommer jo en natt i natt åsså... Må skaffe alkolås :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.