Gå til innhold
Fiskersiden

Test av digitale speilreflekskamera TV2


Gjest los
 Share

Recommended Posts

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ikke pent gjort Espen, men jeg ba vel om den selv :)

Har smelt av nesten 100 bilder av det nærmeste motivet (min kone), detta var saker blir spennende å prøve kameraet skikkelig. Trenger en fjernkontroll og et ekstra batteri til grepet nå.

Væske til utstyret er jeg også på leit etter, noen som har tips om bra væsker/sekker, må kunne romme det jeg har kjøpt + en linse til, stor blits, filterer, videokamera, stativ mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har nevnt LowePro Mini Trekker Classic før.. jeg vil tro du skal få plass til ditt i den. Om du ønsker en som er noe mer enn bare vannavstøtende, så går du for AW modellen, som kommer med regntrekk

Har kikket på de Thor, ser ut som de har mange kjekke sekker, men tenkte jeg kunne høre om andre hadde tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp tlf fra søs, hun hadde kjøpt kamera..... hadde prøvd å ringe før hun kjøpte men da høærte jeg ikke tlf. Hvilket hun hadde kjøpt? JO-Pentax K10D :D

Litt ufint å kjøpe bedre kamera enn jeg har men det får heller gå. Huin skal på 9ukers "verden rundt" ferie etter jul så hun trenger det.

Hun kjøpte kit-settet med 18-55mmobjektiv og betalte 7700svenske kroner.... det er billig!

Hun hadde blitt overbevist av at selgeren hadde kameraet selv og hadde tatt det med til henne slik at hun fikk prøve det litt.

Godt valg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..klarer du å stå imot nå da ?

Eller bærer det i retning K10D eller GX-10 med deg og da ?

Eller er tiden inne å skifte over til den "rette siden" :D, nemlig Nikon

The Force is strong with Pentax.... (Star Wars II kl 21:30 viasat4 ikveld folkens)

Frister med K10D skal innrømme det, men som du også har sgat tidligere-jeg har nok mer igjen for et objektiv eller to først egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hvis noen lurer. "Amatørkameraet" som kona fikk av meg til jul - var en innertier! Takk for all hjelp! Beklager at jeg ikke hørte på alle gode råd og kjøpte alle 5 kameraene som ble nevnt med 23 objektiver til..... :)

Det kan også hende at det blir noen flere bilder fra meg nå, nå som jeg arver hennes gamle digitale kamera. Da kan jeg plassere mitt kamerea (med vanlig film) på hylla....

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.