Gå til innhold
Fiskersiden

Mye vind på Karmøy


Gismervik
 Share

Recommended Posts

Her på vestsiden av øya, som vanlig mye vind og da kommer selvsagt bølgene også.

Måtte stikke derfra ganske snart, det var så mye råk fra sjøen at kameraet og jeg selv ble nedsaltet :)

38790_s.jpg

Så over til en av piggvarstrendene, det var så mye vind og bølger at man ser ikke sanden på stranda.

På radioen snakket de om sterk kuling, tror det er på kanten av storm, hvertfall på vestsida av øya.

Vinden var såpass sterk at jeg våget ikke å ta junior ut av bilen, var redd for at han skulle blåse bort, så sterk er vindern her nå :o

38791_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen nå er at det ikke er mulig å få sand inn i baitrunnerne, sanden ligger for det meste under vann.

Nei, er mer redd for at stengene hadde blåst fryktelig langt av sted :D

Utenom det så har jeg faktisk Abu flytedress, så jeg skulle nok holdt varmen :unsure: (leste du den, Karleif?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk bris og snø i Bergen i dag. Er akkurat kommet hjem fra Bontelabo. Sånn så det ut der :)

38853_s.jpg

Skal legge til at akkurat når meg og madammen sto og diskuterte at det ikke kan være mange som gidder og fiske i slikt et vær, dukket Lakselorden og junior opp for og fiske også, så kystmeitere er ikke så lette og stoppe :D Hva er det verste været dere har fisket i da? Noen som har noen gøye bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge til at akkurat når meg og madammen sto og diskuterte at det ikke kan være mange som gidder og fiske i slikt et vær, dukket Lakselorden og junior opp for og fiske også, så kystmeitere er ikke så lette og stoppe smile.gif

Trudde me kom til å ha plassen for oss sjøl i dag, heilt ærlig, men det var kjekt å ha selskap der nede :) Andreas var fornøgd med å få halde hågjelen som Torrybra fekk og sette han ut igjen. Første gong både eg og han har sett slikt noke:

38857_s.jpg

Har flere ganger vært så kald at jeg ikke har orket mere .

Setter meg da i bilen med varmeapparatet på fullt ....

Sønnen min har derimot nektet å gi seg ,han har jeg

bundet fast i ett gjerde så han ikke skulle falle på sjøen :D

Var Andreas som drog meg med til bontelabo i dag. Både eg og mora meinte det var vel surt, men han var veldig bestemt. Vanskelig å seie nei når dei små vil ut og fiske i staden for å site inne og sjå fjernsyn:)

Endret av lakselorden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.