Gå til innhold
Fiskersiden

Største gjedda di


gjedde
 Share

Recommended Posts

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi burde jo nesten ta en fisketur, hørtes spennende ut dette utrolige gjeddevannet :)

Det lar seg sikkert ordne. :)

Kan si deg så mye at Gjedde på 4-5kg får jeg på 9/10

fisketurer.Har mistet noen skikkelig store rugger,det er vann med stort potensiale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjedde på 3kg fra Farris. Ble tatt på wobbler fra land. Utrolig morsomt å se at gjedda angrep wobbleren fra undersiden...[ :) ]Kastet seg over den liksom.

Gjedde var forøvrig MEGET seiglivet. Den fikk en diger kniv stukket og vridd gjennom skallen, deretter lå den livløs på fjellet bak meg i et kvarter før den plutselig spratt ut i vannet og svømte rolig, tilsynelatende uskadd, videre[} :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Aristokraten

Vi burde jo nesten ta en fisketur, hørtes spennende ut dette utrolige gjeddevannet :)

Det lar seg sikkert ordne. :)

Kan si deg så mye at Gjedde på 4-5kg får jeg på 9/10

fisketurer.Har mistet noen skikkelig store rugger,det er vann med stort potensiale..

Interessant [ :) ] Kanskje jeg snart vil få oppgradert rekorden min da [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av marwin

Gjedde på 3kg fra Farris. Ble tatt på wobbler fra land. Utrolig morsomt å se at gjedda angrep wobbleren fra undersiden...[ :) ]Kastet seg over den liksom.

Gjedde var forøvrig MEGET seiglivet. Den fikk en diger kniv stukket og vridd gjennom skallen, deretter lå den livløs på fjellet bak meg i et kvarter før den plutselig spratt ut i vannet og svømte rolig, tilsynelatende uskadd, videre[} :) ]

Hva er den stoorste Gjedda du har hoort om fra Farris, jeg mista en Gjedde som var 22,5cm bred mellom tennene, maalte bredden mellom bitemerkene, hvor mye tror dere den kan ha veid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Ami

sitat:Opprinnelig postet av marwin

Gjedde på 3kg fra Farris. Ble tatt på wobbler fra land. Utrolig morsomt å se at gjedda angrep wobbleren fra undersiden...[ :) ]Kastet seg over den liksom.

Gjedde var forøvrig MEGET seiglivet. Den fikk en diger kniv stukket og vridd gjennom skallen, deretter lå den livløs på fjellet bak meg i et kvarter før den plutselig spratt ut i vannet og svømte rolig, tilsynelatende uskadd, videre[} :) ]

Hva er den stoorste Gjedda du har hoort om fra Farris, jeg mista en Gjedde som var 22,5cm bred mellom tennene, maalte bredden mellom bitemerkene, hvor mye tror dere den kan ha veid??

Det er jo ganske fantastisk at du tok deg tid til å måle gapet med meterstokk før du mistet den![ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.