Gå til innhold
Fiskersiden

Nytt kompaktkamera er innkjøpt


Jørgen
 Share

Recommended Posts

http://itpro.no/omtaler.php?op=Maskinvare&id=1994

Noen som har dette kameraet? Et lite impulskjøp dette her, men kameraet virker jo meget egnet for mitt bruk. Man kan til og med ta noen bilder av fisken under vann før den landes, kan brukes ned til 3 meters dyp.

Har med tiden blitt litt lei av å måtte dra med en egen sekk til kameraet, derfor denne julepresangen til meg selv som man kan ha i lomma :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståle har vel ett tilsvcarende, men i eldre versjon...

Jepp, og jeg er fornøyd. Jørgen stiller nok høyere krav til kamerat enn en knipser som meg, men jeg synes det funker fint. Dog har jeg ikke klart å tatt et eneste undervannsbilde som jeg er fornøyd med. Bortsett fra diverse akvariebilder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nytt kamera!

Du har nok gjort et bra valg av kompaktkamera. Har selv modellen før ditt kamera nemlig 770SW, dette har blitt min følgesvenn over alt. Skal nok noe til å ta knekken på dette her, for disee tåler absolutt alt av harde påkjenninger :D

Dette bildet er tatt før landing av fisk.

http://fiskevatn.no/foto/arkiv/14897/36669.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker,

Du treffer kansje ikke alltid på første forsøk, brukte nok ett minutt eller to med fisken i snøret på det bildet. Men resultatet ble jo bra, fisken fikk som takk for bildet ett kyss på ”pannen” og friheten tilbake. :D

Slenger med ett blide som ikke har så mye med fiske å gjør, men syns jo det ble litt tøft allikevel B)

40301_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/16395/40301.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambien fikk et 720 SW til jul i fjor, litt vel sein med å ta bilde etter å ha tryket ned knappen, men ellers greit.

Da badetempen ikke har vert noe særlig i år har undervannsbilder uteblitt.

Tipper at kameraet ditt, Jørgen, er noe bedre på alle fronter.

Lykke til med undervannsbilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også 770SW. Er egentlig ikke så fornøyd med bildekvaliteten (spes farger). Kameraet påstås å tåle dyp opptil 10m, hvilket i veldig mange tilfeller er har vist seg feilaktig. Kjenner til ca 10 stk som har dette i Brasil, og jeg mener at rundt 6-7 av disse har fått kameraet ødelagt av tildels mye mindre dyp. Dette er vel også grunnen til at Olympus nå ikke lenger selger kamera som skal tåle mer enn 3m dyp.

Uansett er det jo i teorien genialt når du fisker, samt på fuktige netter;)!

Det bildet var forresten flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.