Gå til innhold
Fiskersiden

Mer tippeliga med tabell


vaskerelva
 Share

Recommended Posts

Så er vi igang igjen i Tr.heim også. Lyn må jeg si imponerte. Hvorfor er alle lagene så inni hampen motivert til å prøve å slå RBK ? De fleste spiller jo årets kamp hver gang de møter RBK. Skjønner at de ikke vil ha RBK som seriemestre, men det er da noen andre lag også :blink: Skal vedde på at Lyn spiller en dritkamp i neste runde. All energi ble brukt på RBK :lol:

Men RBK var nok heller ikke mere enn litt over middels. De brente flere sjanser, så når dette får gått seg til med de nye spillerne så aner jeg storspill. Får håpe det skjer før høstkampene da RBK som regel er meget gode :)

Off, det blir en hard og lang vei i år ja. Nivået har hevet seg noe generelt siden storhetstiden her oppe.

Moro det, interessen har aldri vært slik som nå :)

Jeg tror heller ikke Viking blir blant de 2 beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ser gode tendenser i laget, og spesielt "Lille-Per" imponerer med sitt kjappe spill og han ofrer seg mye.

Egentlig synes jeg RBK var meget gode (i store perioder) i mange kamper i fjor også, men det var det året det ble stang ut. Og Brann hadde stang inn. Og de vinner kampene. Så ut som dagens kamp også ble stang ut, igjen ! Og flere brente storsjanser. Men dette blir det guta, bare vent. Sett ut Storflor, han er ferdig :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To spisser som er vaksinert mot scoringer har vi for tiden. Da er det viktig å holde tett bakover. Kan forhåpentligvis bli en del ettmålsseirer.

Litt typisk i dag da, at vi må ha to dødballer for å vinne. Synes vi mangler spillemønster, og at det ikke er like moro å se på lenger. (huff for en syting)

Men som Sølvreven sier: Vi har noe på gang, ungutta er positive, men om det holder til gull i år eller i 09, det gjenstår å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er vi igang igjen i Tr.heim også. Lyn må jeg si imponerte. Hvorfor er alle lagene så inni hampen motivert til å prøve å slå RBK ? De fleste spiller jo årets kamp hver gang de møter RBK. Skjønner at de ikke vil ha RBK som seriemestre, men det er da noen andre lag også :) Skal vedde på at Lyn spiller en dritkamp i neste runde. All energi ble brukt på RBK :)

Men RBK var nok heller ikke mere enn litt over middels. De brente flere sjanser, så når dette får gått seg til med de nye spillerne så aner jeg storspill. Får håpe det skjer før høstkampene da RBK som regel er meget gode :)

Off, det blir en hard og lang vei i år ja. Nivået har hevet seg noe generelt siden storhetstiden her oppe.

Moro det, interessen har aldri vært slik som nå :)

Jeg tror heller ikke Viking blir blant de 2 beste.

Det er ingen som bryr seg noe mer om å slå RBK enn noe annet lag lenger, 3 poeng er 3 poeng. Imidlertid er det presumptivt viktigere for de andre gullkandidatene å slå RBK enn lagene som ender fra midten og nedover, naturligvis. Er det det dere trøndere tror, at andre klubber fremdeles er spesielt oppsatt på å slå RBK? Faktum er vel heller det at de siste årene har Lerkendal vært en av de middels vanskelige bortebanene å besøke i Tippeligaen, vesentlig enklere å besøke enn f.eks. Stavanger stadion, Brann stadion eller Alfheim.

Hvorfor tror du ikke at Viking blir blant de to beste? De vant første kamp og var klart best i første omgang mot Godset. Ijeh var blek (...), men når han finner formen blir Viking å regne med! At Godset kjørte over Viking det siste kvarteret i første seriekamp, hvor Viking ledet, tror jeg er mer et utrykk for at Viking var nervøse og redde for å tape enn at Viking ikke blir å regne med i medaljekampen.

Ser veldig frem til neste mandag, og jeg er glad RBK slo Skiklubben Lin, så de ikke har noe å revensjere på Gamle Gress. Vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og etter kveldens hengekamp så er det vel bare ett lag som står med full pott etter to runder av tippeligaen

:ph34r:

Tja, si det. Det burde vært sånn ja, men jeg tror vi skal rive oss mye i håret i år i frustrasjon. Men på en annen side. Tar "vi" poeng i kveld, er det vel lenge siden "vi" har hatt en så bra åpning av serien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, skulle gjerne ha vært litt "kvalm", men klok av skade.

Kanskje lurt å ligge livt lavt enda, så kan vi evt. mobbe litt på høsten kanskje :)

Stoler ikke 100% på laget (RBK) enda.

Hirr, hirr.

Vi var best i første omgang, men ble løpende for mye imellom i andre omgang. Marginene på vår side når det gjaldt målene frem til 80. minutt, men ikke når det gjaldt kortene. Ble mer spennende mot slutten enn jeg hadde forestilt meg. Tror nok Bergdølmo fortsetter som sentral midtbane videre, kjempekamp, merkbart da han gikk av. Er såre fornøyd med supersvenskene våre, spesielt Joel Riddez, banens beste! Og hvem kalte David Nielsen et feilkjøp? Muahahaha

SMS - nyter en AASS Fatøl.

I'm blue baby. I'm blue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Dæffen, detta var flaut. Tre baklengsmål mot et nyopprykka lag. Det holder ikke, og jeg er redd det blir flere sånne flauser. :)

Nyopprykka? I fjor ja, ikke i år.

Dere var pokker så heldige mot Lyn, vær heller glad for de poengene dere fikk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tok ikke feil, du mente sikkert Viking :P de slapp inn 3 mot et nyopprykket lag :)

Pass deg nå ellers saboterer for deg når du skal prøve SØ-plassen, alle må jo forstå at tilreisande lag kan bli forvirra på Briskeby, personlig hadde eg vore i tvil om eg skulle spilt fotball eller satt poteter på den matta! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg nå ellers saboterer for deg når du skal prøve SØ-plassen, alle må jo forstå at tilreisande lag kan bli forvirra på Briskeby, personlig hadde eg vore i tvil om eg skulle spilt fotball eller satt poteter på den matta! :lol:

OBS! Trekker tilbake alt jeg har sagt - Heia Viking!!!

Vi bønda fra Østlandet klarer to ting på en gang :) Lager mat og har det moro på samme plass!

Matta så ikke bra ut det er jeg enig i. Men nå driver de på med utendørsidrett i NORGE og vi har det sånn.

De burde ihvertfall kuttet ut survinga. F. f... hvis de ikke har noe annet å klage på her i livet enn dårlig fotballbane. Jeg vil mye heller spille på ei dårlig gressmatte enn kunstgress! Det skulle vært forbud mot kunstgress!

NATURGRESSFJORDEN!

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.