Gå til innhold
Fiskersiden

Mer tippeliga med tabell


vaskerelva
 Share

Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har satt meg ned og regna litt på tabellene som har kommet inn. Har gitt 1 poeng for 1.plass 2 for andre osv.

Det gir denne tabellen som snitt for tipsene:

1.Brann 52

2.Viking 56

3.RBK 58

4.VIF 67

5.LSK 77

6.Stabæk 92

7.Tromsø 119

8.FFK 130

9.Lyn 136

10.Ålesund 161

11.Godset 166

12.Molde 174

13.Bodø-Glimt 195

14.Ham-Kam 197

Den ser jo ikke så borte vekk ut den tabellen der.

Jeg tror de tre første blir slik. Rekkefølgen kan vel kanskje bli anderledes de tre lagene i mellom, men alle tre vil nok være helt der oppe. Ikke mye som skiller på scoren her heller vises det.

Endret av Nils Master
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Syting

2. Halsbrann

3. Horongan

4. Våleræva

5. Ståpels

6. Fuglskiten

7. Samelandslaget

8. Strømsgodset

9. Nedrykkstad

10. Hemoridekameratene

11. Skiklubben Lin

12. Analde

13. Statens Vegvesen

14. Tannbørstegutan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve meg på ett litt mer seriøst tips enn det lengere opp i tråden. Kan ikke alltid stole på hjertet.

Skal bli godt å komme igang, igjen. Gleder meg som en gris til i morgen.

1. Viking

2. RBK

3. FFK

4. Brann

5. Stabæk

6. Vålenga

7. Tromsø

8. LSK

9. Aalesund

10. Molde

11. Godset

12. Ham-Kam

13. Lyn

14. Bodø/Glimt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve meg på ett litt mer seriøst tips enn det lengere opp i tråden. Kan ikke alltid stole på hjertet.

Skal bli godt å komme igang, igjen. Gleder meg som en gris til i morgen.

3. FFK???

Ohoi, her ble det skivebom gitt :lol:

Tabell schmabell, det blir et bikkjeslagsmål mellom Brann, Viking, Rbk og Stabæk om metallet, med Lsk og de derre blå hovedstadsbøndene halsende bak

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hårreisende at så mange tipper viking på topp.... ! er jo absolutt ingenting som tyder på at de skulle vinne tippeligaen?hva slags argumenter har man for å virkelig tro det?greit at man er lojal mot sin klubb,men ærlig banan... er jo ikke første april ennå... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hårreisende at så mange tipper viking på topp.... ! er jo absolutt ingenting som tyder på at de skulle vinne tippeligaen?hva slags argumenter har man for å virkelig tro det?greit at man er lojal mot sin klubb,men ærlig banan... er jo ikke første april ennå... :wub:

Tror de gjør det bra på grunn av glimrende trener, fullstappa stadio hver gang, sterk sentrallinje og penger til å kjøpe inn hvis de må....

PS! Bor i Stavanger - men kommer ikke herfra, og er slett ikke Vikingfan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hårreisende at så mange tipper viking på topp.... ! er jo absolutt ingenting som tyder på at de skulle vinne tippeligaen?hva slags argumenter har man for å virkelig tro det?greit at man er lojal mot sin klubb,men ærlig banan... er jo ikke første april ennå... :)

Du mener rent bortsett fra at de aller, aller fleste eksperter tipper dem på topp. Samt at hovedparten av trenerene i Tippeligaen også tipper dem til å vinne ? Nei, det må jo være helt feil :wub:

Nei, Viking er definitivt en kandidat, sammen med Enga og RBK.. Ser at det er mange som tipper Enga langt nede, tror de havner på topp 4 gitt. Mest sanns topp 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den norske trenerhåndboka står det rødt på blått at man ikke kan snakke om gull før man leder med 15 poeng 5 kamper før slutt :wub: tull og tøys i grunn...

Men man trenger slett ikke være fra Stavanger for å tro at Viking stiller sterkt i medaljekampen.

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.