Gå til innhold
Fiskersiden

Snufs...


Perca
 Share

Recommended Posts

Typisk..!

I morgen har jeg ordnet meg fri fra jobben og har planlagt en langøkt på sjøen og så går jeg hen og blir sjuk!!! Snørra renner, hodet banker og i tillegg så har jeg feber... Utrolig forbanna irriterende!

Jeg skal gjøre et forsøk med en Paracet eller to. Så kanskje jeg orker å dra på sjøen allikevel... Men utgangspunktet kunne vært bedre for denne fiskedagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i en lignende situasjon på søndagen som var ;)

Jeg hadde avtalt gjeddemeite på isen, og kjente da jeg våknet at magen var ille.

Men var jeg klok nok til å avlyse.... neida. Endelig skulle jeg ut å ta storgjedda. Fiskelysten var sååå stor.

Da vi parkerte bilen og begynnte å bære ut utstyr så spydde jeg opp pizzaen fra dagen før.

Nå kjentes det bedre gitt. Så vi legger i vei.

20 minutter senere er vi på plass og jeg raser inn i skogen helt vill i blikket.

10 minutter etter. Nei dette blir bra dette....

Da er det ut på isen og ut med stengene.

Så er det å bare å sove på avkrokningsmatta. Innimellom vekker magen meg, og tanken på gåturen tilbake virket som et mareritt

Heldigvis ble det ikke et eneste napp. Det er vel eneste gangen jeg er glad jeg ikke fikk fisk gitt.

Nedtagning av utstyr og tilbaketuren minnes bare vagt.

Det ble en kraftutfoldelse av dimensjoner. Var helt tømt for krefter og var varm som en kokt potet.

Da jeg kom hjem orket jeg nesten ikke kle av meg før jeg stupte ned i senga. Der ble jeg lenge, og der skulle jeg holdt meg hele dagen om jeg hadde vært litt lur. :)

Føler med deg ..

Endret av stein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.