Gå til innhold
Fiskersiden

staff på tynn is


villlax
 Share

Recommended Posts

http://www.abcnyheter.no/node/58898

Det er på tide å legge kappen på hyllen tor erling. :D

Slik jeg ser det er det på tide for Stang å legge kjedet på hylla. Han åpner kjeften i en sak hvor han burde kneppa igjen og løpt for livet ved synet av en journalist.

Stang er virkelig ubrukelig som ordfører for Oslo, og han beviser det igjen og igjen. Tenk å være så teit at han finner på å kommentere en slik sak.

uff.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sofafisker'n

Staff uttaler seg helt klart uheldig i en slik sak, men det er jo ikke noe nytt at han kommer med verbale sleivspark, som for oss virker mindre gjennomtenkte.

At Stang åpner gleppa er jo helt utrolig, og trenger vel strengt tatt ingen videre kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det er det på tide for Stang å legge kjedet på hylla. Han åpner kjeften i en sak hvor han burde kneppa igjen og løpt for livet ved synet av en journalist.

Stang er virkelig ubrukelig som ordfører for Oslo, og han beviser det igjen og igjen. Tenk å være så teit at han finner på å kommentere en slik sak.

uff.....

Enig i det også. ÆÆÆÆkel fyr. Ser ut som han skulle hatt noen timer hos presten i "ut i vår hage". :)

He , mulig begge for den del. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staff uttaler seg helt klart uheldig i en slik sak, men det er jo ikke noe nytt at han kommer med verbale sleivspark, som for oss virker mindre gjennomtenkte.

At Stang åpner gleppa er jo helt utrolig, og trenger vel strengt tatt ingen videre kommentar.

"Skal vi se, jeg er ordfører i Oslo, skal jeg kommentere en sak om en homofil/pedofil overgriper og hans forsvarer.... tja...? Hva om jeg klemmer til og truer med å anmelde forsvareren?"

"Hmmmm, ja dette må jeg virkelig tenke på."

--------------------------

Herregud! Jeg skjønner bedre og bedre hvorfor Oslo Høyre snodde seg som en meitemark for å unngå å slippe Stang inn i ordførerembedtet. Mannen burde umyndiggjøres, fratas alle verv og settes i husarrest i indre Frogner til evig tid.

Mannen har da virkelig ikke dømmekraft i det hele tatt. En vandrende katastrofe for Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agendaen til Staff er vel at han ble misbrukt som barn/ungdom og det gikk rimelig greit. Han har videre lurt seg sjøl til at det er fordi ingen fortalte han hvor jævlig det var. Litt sant er det jo, med tanke krisemaksimeringens dritt, men mannen har jo for lengst mistet hodet.

Stang er tidenes gallionsfigur. Ordføreren i Oslo har ca samme stilling som kongen, så da funker det jo greit med en som er ca. like dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staff prøver vell bare å få litt PR, han har akurat gitt ut en ny bok... Tenkte den kunne vært interesang lesing, men nå trur jeg bare den kan brukes som dasspapir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.