Gå til innhold
Fiskersiden

Mus på madammen, og nå også på far...


torrybra
 Share

Recommended Posts

Bontelabo leverer igjen og igjen (for enkelte ihvertfall).

Mandagskvelden ble tilbrakt på Bontelabo i øs pøs regnvær. Måtte jo ut og prøve den nye stangen jeg hadde vært og hentet hos Svein tidligere på dagen. Som vanlig var min kjære samboer med, og det skulle hun ikke angre på viste det seg. Ble tilsammen 7 arter denne kvelden.

2 pigghå (ca 3kg)

2 Langer (2kg og 3kg)

3 små hvittinger

2 småsei

2 hyser (små)

en lyr på 2920g

43098_s.jpg

Annki dro til med nok en ny art, havmus 980g. (Hun gruser meg etterhvert)

43096_s.jpg

Kveldens høydepunkt sto også Annki for. Jeg må bare bøye meg i støvet! Denne havmusen på hele 2080g er sjelden kost og blir vanskelig og slå!

43097_s.jpg

Alt i alt en kanonkveld, men jeg er bare misunnelig :)

Endret av torrybra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annki takker for alle gratulasjoner! Hun går rundt her og er et stort smil. Kveite og specimen-havmus på tre dager gjør at hun ikke er helt nedpå. Blir mye fiske på Bontelabo framover nå på undertegnede. Må jo prøve og få henne litt ned på jorden igjen :rolleyes:

Hei Torry og AK

Gratulerer med fine fangster, skjønner dere er like ivrig som dere var i høst! Her i Oslo har jeg ikke rørt stanga siden jeg kom hit... Synd å skam!

Har du kjøpt deg ny dress allerede Torry??

Du får se og komme deg en tur over her og bli med oss på fisketur. Mer ivrig enn noensinne vi. Blir bare gøyere og gøyere. Er nok blitt litt for feit, da glidelåsen på den gamle dressen røk. Er ikke mye trim i kystmeite gitt. Måtte ut og kjøpe ny, men så viste det seg at det var to års garanti på den.... så nå har jeg to! Kommer nok godt med det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stemmer for madammen som egen bruker, hun fisker jo buksene av deg uansett.

Og sjelden har jeg sett en rapport med så mange ferdigscorede ordspillpoenger og i tillegg klart å holde meg i skinnet ;-)

Stå på - moro at dere (hun) lykkes!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stemmer for madammen som egen bruker, hun fisker jo buksene av deg uansett.

Og sjelden har jeg sett en rapport med så mange ferdigscorede ordspillpoenger og i tillegg klart å holde meg i skinnet ;-)

Stå på - moro at dere (hun) lykkes!!! ;-)

He he.... du klarte ikke og holde deg helt i skinnet da. :lol: Her i huset har poengene av den billige sorten florert det siste døgnet, så det er like greit at det ikke sklir helt ut her på FS (selv om jeg kanskje la litt opp til det da). Angående brukerkonto på Annki, så jeg har mast på henne en stund, og hun er på gli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en liten tur til Bontelabo i kveld også. Og ganske nøyaktig 4 måneder etter min første tur til samme plassen, så var min første havmus på plass. Var ikke noen Annkistørrelse på den, men den var like velkommen for det :)

860g fin mus!

43239_s.jpg

Ble også ny pigghåpers på meg. 4420g.

Her kan dere le litt av mongo-posøren :lol: (men det er jo tross alt fisken som teller da!)

43240_s.jpg

Dro også opp en til av samme slaget på like over 4kg, og Annki dro opp et par på ca 3kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.