Gå til innhold
Fiskersiden

Ekstremvær i vente.


tryta
 Share

Recommended Posts

Ingen som kan ta noen bilder og legge ut da? Her i stavanger har det roet seg meget. Fjorden er ikke hvit engang lenger

Fjorden er hvit,masse flotte bølger og ca 50cm høyere vannstand enn vanlig.

En slektning ringte meg tidligere i kveld.

Tok en tur med motorsag og traktor.

Kun noen takstein som sprakk. Der hvor treet veltet sto den nye forden ett knapt minutt tidligere. :)

44549_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden strømmen gikk like etter kl 18 i går kveld,så ble det tidlig kvelden her.

Fikk meg en god strekk i ryggen,så senga blir min venn i noen timer fremover.

Våknet i 20 tiden av ett brak. Ei av blikkplatene som lå over vedpallene traff husveggen.

Ingen skade,men jeg lettet fra senga av smellet.

Båthavna i stavern ser ut som en slagmark. Båtene som lå på vannet ligger nå mellom båtene som lå i opplag.

Her er det mange båter som har fått skader:

http://www.op.no/bildeserier/article3318534.ece

Heldigvis er det ikke meldt om dødsfall etter Tuvas herjinger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at dere benytter denne tråden her fremfor "Her kan vi spore av"- tråden, da dere begynner å gjøre opp regnskapet etter været :)

Ble det med skiboksen Tryta, eller er det mer skade?

Jeg for min del har sluppet unna ekstremværet med gjennomvåte bein, da de friske vindkastene etterhvert gikk over til et vanvittig snøvær som la seg som et 5 cm tykk, iskald sørpe overalt.

Er litt spent på om Daggers har båt eller hustak fremdeles. Det blåser vel ennå ganske friskt her og der?!?!?!

Akkurat nå er vel Vestfold som har det værste været, og så blir det værre utover ettermiddagen på sørvestlandet, etter mine informasjoner.

Akkurat nå snør det bare vakkert her :) (Men det blir vel skikkelig sørpe det også tenker jeg, innen jeg skal ut å gå igjen. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli storm her ikveld, håper det ikke slår helt til. HAdde tenkt å fiske hele helgen, men med kuling/storm, 1-3grader og regn/sludd/snø/hagl så spørs det om det ikke blir endel innetid også...

Dette er tredje fredagen på rappen fisketuren blåser vekk, med andre ord den tredje congerturen som renner ut i ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.