Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøørret i hurum/røyken


 Share

Recommended Posts

Er det virkelig ingen andre enn meg som er ute å prøver sjøørreten her i området.. JAja skal ikke klage mer fisk på meg da.

:blush:

Grattis! Fin fisk da! Tenkt å prøve meg ved filtvet en ettermiddag kanskje om jeg får tid. Pleier å være fisk i det området.

Endret av Gloomis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig ingen andre enn meg som er ute å prøver sjøørreten her i området.. JAja skal ikke klage mer fisk på meg da.

:)

Grattis! Fin fisk da! Tenkt å prøve meg ved filtvet en ettermiddag kanskje om jeg får tid. Pleier å være fisk i det området.

hei hei, har du vært ute å prøvd noe enda ?? hvor ved filtvet er det du pleier å fiske etter sø ? er det på brygga eller oppover mot den odden ? ? ? tenkte jeg kanskje skulle prøve litt snart. men jeg har litt reisevei så jeg håper å lese litt gorapporter først... :D jeg fisker forøverig med sluker, evt flue opphenger e.t.c.

tar gjerne imot noen tips ;) tror du var en av de jeg snakket med ved verket i fjor våres ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jada, men har bare blitt litt torsk.

Fisker mest rundt Verket, men tror ikke det er beste plassen etter sø på denne tiden av året.

Verket er jo ei perle hele året rundt ;-)

Jeg har for så vidt kun vært ute en tur i år (01.03.08) men det var mest for å få i gang fluekastinga.

Ikke noe fangst å rapportere, prøvde meg både på Tofte og Verket. Men jeg er ganske sikker på at det kommer til å bli mer aktivitet sår tempen i vannet stiger noen få grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verket er jo ei perle hele året rundt ;-)

Jeg har for så vidt kun vært ute en tur i år (01.03.08) men det var mest for å få i gang fluekastinga.

Ikke noe fangst å rapportere, prøvde meg både på Tofte og Verket. Men jeg er ganske sikker på at det kommer til å bli mer aktivitet sår tempen i vannet stiger noen få grader.

Hei

var en tur til Tofte idag og det er ju et fantastiskt sted. Vet ikke hvor dere bruker å holde til men jag tok hele stranden fra havna ved Tofte (pappaers?)bruk og gikk hele veien lengs stranda mot den andre hamnen. Fikk ikke noe og så ikke noe, men for ett sted. Leopardbunn og lagom dypt. Lange strekninger med runt 1-4 meter klart vann... fantastisk. Jag er helt sikker på att der går mye sjøørret.

Er det noen av dere som har erfaring av området? Noen som har lyst til en felles tur?

Jag er både fluefiker og slukfisker... i dette området fluefisker jag gjerne. Syntes at det virket optimalt for pontong eller flytring... noen som prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verket er jo ei perle hele året rundt ;-)

Jeg har for så vidt kun vært ute en tur i år (01.03.08) men det var mest for å få i gang fluekastinga.

Ikke noe fangst å rapportere, prøvde meg både på Tofte og Verket. Men jeg er ganske sikker på at det kommer til å bli mer aktivitet sår tempen i vannet stiger noen få grader.

Er sjeldent jeg ser fluefiskere rundt omkring på verket.

Er det mot dramstad eller på stranda/øya du lufter fluestanga?

Vurderer å kjøpe meg et billig sø fluesett og noen vadere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.