Gå til innhold
Fiskersiden

flest gjedder over 10 kg


jørgen meitefan
 Share

Recommended Posts

Liker ikke S.U da han knuste meg i AOF-konkuransen(Runde4) og gjorde at min største gjedde ever bare kom i skyggen av 15.44-gjedda hans fra Steinsfjorden. Der røyk den rundeseieren[V][ :) ]

Bare janngler, må nok bare innse at min 12kg's fra Isesjø mån se seg slått av S.U's 15.44kg! Hard konkranse i toppen der ja[ :P ]

Tok førøvrig to gjedder over 10kg på under en uke i Isesjø i år, slå den du S.U[ :D ][ ;) ][8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He He.. har ikke fått noen over 10kg i isesjøen..

2stk over 9kg,1stk over 8kg,og 3over 7 på 5stk turer...Må få meg en båt som jeg kan bruke i isesjø,det er en ganske rå sjø,mistet ett mega monster der,som gikk på ei 2-3kg gjedde...Det er den størtste gjedde jeg noen gang har sett...

Har 10+ i 5 forskjellige vann.....

Har hatt flaks i år, men under en trolling tur på tyrifjorden iår, mistet jeg en gjedde på 14/15kg.Rett bak båten.brukte ikke fortom,, HUUUUFFF..(fisket etter ørret) wobbleren satt på tvers i kjeften,sena røyk 20-30cm fra håven. Fiske kompisen lå så lang han var bakover ut fra båten....Mistet også ei på 12/13kg rett bak båten, etter at jeg hadde fått den på15,44kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.