Gå til innhold
Fiskersiden

Brukbar bellyboat?


ford prefect
 Share

Recommended Posts

Snublet over en butikk som selger Ron Thompson V-Boat m\ skikkelige svømmeføtter for en billig penge..

Den er ikke så ulik GL Drifter, men har ikke samme "løftet" i baugen og man sitter litt dypere i RT'en.

Noen som har erfaringer med denne?

V-boat

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du treenger ikke bestille denne fra utlandet.

Du får den her:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...494&WT.svl=Link

Til en billigere penge.

Har sett på denne selv, har ikke hørt noe om den men utifra bildene får jeg en bang mistanke om at den ikke har samme kvalitet på stabiliteten som sine dyrere konkurenter.

Men hadde vært topp med erfaringer her, prisen er jo å forsvare i innkjøp at ett 2-5ganger i året produkt. (Også kjent som kjekt å ha produkt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en butikk rett borti gata, så da slipper jeg alt av oppkrav og frakt. 600kr inkl. bra føtter.

Den vil nok ikke bli veldig mye brukt, men jeg har noen plasser der SØ er vanskelig å komme innpå.. Og det må være herlig å duppe rundt med 5'er stanga og Streaking Caddis i lune sommernetter :blush:

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du treenger ikke bestille denne fra utlandet.

Du får den her:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...494&WT.svl=Link

Til en billigere penge.

Har sett på denne selv, har ikke hørt noe om den men utifra bildene får jeg en bang mistanke om at den ikke har samme kvalitet på stabiliteten som sine dyrere konkurenter.

Men hadde vært topp med erfaringer her, prisen er jo å forsvare i innkjøp at ett 2-5ganger i året produkt. (Også kjent som kjekt å ha produkt)

Jeg kjøpte denne for noen dager siden, og er spent på kvaliteten. Men kjøpt for en billig penge og kjekt å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd diverse farkoster innen "kjekt og ha" segmentet men mener å ha funnet den perfekte 1-manns gummibåten. Den er bare 1,5 kilo med årer og har lite pakkvolum så den er med i sekken også på lengere vandringer. Etter å ha brukt den forrige sommer er jeg storfornøyd og kan trygt anbefale denne til de som vil ut på vannet til utilgjengelig storfisk.

Faktisk ganske slitesterk bunn på båten. Følger med rep-sett om man skulle være uheldig. Anbefaler en fot-pumpe i tillegg om man tåler noen gram ekstra.

http://www.sevylor-europe.com/hf160-pen58.html

Kjøpte den på Friluftsbutikken i Tromsø for 799,- men vet Villmarksbutikken på Jessheim har solgt den for rundt 600 kr. Har ikke studert netthandel i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.