Gå til innhold
Fiskersiden

Vær med på å redde villaksen


Tequila
 Share

Recommended Posts

Alle monner drar sa musa å pissa i havet, så kanskje din underskrift/deltagelse også hjelper?

http://www.redvildlaksen.skrivunder.dk/

Lasse's egen hjemmeside (bra side om Namsen)

http://www.namsen.dk/

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt å leste litt her, det er ok at folk skriver seg på får å redde vill laksen, :)

men så kommer jeg til 712-787-789-790 + fler :)

da er det noen som skal igjen drive å nekte elv fiske er vi ikke alle om å prøve å redde laksen da,

dette blir får dumt får meg :) .sorry

Endret av mao
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done!

Klippet denne blant de mao nevner. "712 Komplett Idiot Beskatning i gytelver er prostitusjon". Åpenbart noen som ikke skjønner at dette er en underskriftskampanje, og at det akkurat her, ikke er ment å skulle starte en diskusjonsrunde. Da får vedkommende heller starte en annen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done!

Klippet denne blant de mao nevner. "712 Komplett Idiot Beskatning i gytelver er prostitusjon". Åpenbart noen som ikke skjønner at dette er en underskriftskampanje, og at det akkurat her, ikke er ment å skulle starte en diskusjonsrunde. Da får vedkommende heller starte en annen tråd.

Eller dyrevernere..... vi mennesker kommer i mange forskjellige forpakninger :) bare se på dette forumet her. Nå er det flere som er klare til å plaffe hverandre ned på grunn av ulv!

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller dyrevernere..... vi mennesker kommer i mange forskjellige forpakninger :blush: bare se på dette forumet her. Nå er det flere som er klare til å plaffe hverandre ned på grunn av ulv!

790 Solheim er fornuftig! Stopp elvefisket! La laksen få gyte!

789 Laks skal høstes i sjøen! Ikke plages i gyteelvene!

787 Forby alt elvefiske på gytemoden laks det er idiotisk!

Av argumentene ser det mest ut som en slukøret kilenotfisker.

Hvis dette er måten de skal få ut sine meninger på så kan jeg ikke annet enn å :):o

En underskriftsaksjon skriver man enten under, eller så lar man være. Diskusjonen tar man en annen plass (her f.eks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke at notfiskerne har skrevet dette. De vet nok ikke i det hele tatt hva som foregår her inne på forumet, stort sett.

Men jeg tror at det er endel som har det for seg at det er stor forskjell på å drepe laksen i sjø kontra det å ta samme laksen i elva (når den er litt nærmere gyting). Noe vi har hatt eksempler på tidligere her på fiskersiden :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvilken formening enkelte måtte ha vedrørende fangst av laks i elv: i dag har jeg kjøpt meg noen trønderskjeer og et nytt knippe fluer er klare til bruk. Og for sikkerhets skyld slengte jeg på en ny Amassadeur 7000 syncro. Gaulalaks: hold dere klare! :)

Endret av rogna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.