Gå til innhold
Fiskersiden

Nå Drar Jeg Ut Å Fisker : Litt Romjulsfiske med barna :)


Mr Big fish :)
 Share

Recommended Posts

Så ikke denne før nå. Fytti katterævva for en fisk!!!! Full støvbøying og taktfast ovasjon! Dritgøy og se at gutsing i gufsevær gir resultater! Gratulerer så mye!!

Takker å bukker <_<

Kan ikke sitte inne å vente på godværet nå, da blir det lite fisking :wacko:

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gikk turen til Kvinherad får å hente litt malig, spurte Haggis om han ville bli med siden han kjeder seg mye om dagen.

Tok med fiskeutstyr selvfølgelig.

kvinherad1.jpg

kvinherad3.jpg

kvinherad2.jpg

Vi kom fram til Kai å ribbe sto på menyen, etter x antall kulsyreholdige leskedrikker å en skikkelig middag ble det lite fisking :)

Dagen derpå var haggis skikkelig klar for en joggetur på mårran å angret bittert på at han ikke pakket med seg joggedressen.

Dagenetter.jpg

Tok en annen vei hjem siden jeg viste om en plass hvor man kan fiske lange fra land, kunne jo ikke dra uten å ha fått utstyret i vannet.

Morro var det at det tok ca 1 sec for det beit å haggis fikk sin første lange fra land, her biter det mye å dette må være en kjempeplass.

En meitedag på denne plassen må bli en realitet snart.

Fikk ikke fisket lenge pga fergen kom, men en mann ble glad å tror ikke haggis angrer på at han ble med.

Grattis til Atomichaggis med sin første lange fra land :D

kvinherad4.jpg

kvinherad5.jpg

kvinherad6.jpg

kvinherad7.jpg

kvinherad8.jpg

kvinherad9.jpg

Den ble mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atomichaggis å jeg drar på vea å prøver lykken igjen nå.

Denne gangen prøver jeg (vi) også å fiske med små kroker for å prøve å dra noen av de andre skapningene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte gi opp de små krokene, mye vitting der å de tok all oppmerksomheten bort fra det vi egentlig var der for.

Men det ble bare med x antall vitting i dag, ArildH kom å hilste på, ladden kom med mere agn å kvelden var fin å hyggelig allikevel :lol:

Ladden har sikkert noen bilder om han har tid til å legge de ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Litt julefisking rundt Karmøybrua julaften.

Knallvær.

Jul1.jpg

Jul4.jpg

Jul5.jpg

Jul6.jpg

Jul7.jpg

jul2.jpg

jul3.jpg

Det blei med en liten torsk, men vi skal ut flere turer, allerede i kveld tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei det egentlig noe spøkelsesaktig på dere da?

Fisk ble det ja. bildene kommer etterhvert.

Blir rimelig kaldt om kvelden der nå, men hvem stopper det ?? isje meg å atomichaggis

:)

Fikk jo pers i krabbe der her om dagen også, de bildene har du,eller var det haggis som knipsa....... sleng de ut.

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I almost never survived the cold... I have been deathly sick lately :)

Some piccies from xmas day fishing, beautiful crisp and clear day:

CIMG2293s.jpg

CIMG2296s.jpg

CIMG2295s.jpg

CIMG2297s.jpg

some pics from night time down at the harbour:

CIMG2300s.jpg

Sigurd, showing everyone how it's done:

CIMG2298s.jpg

Bigfish's catch of the day:

CIMG2304s.jpg

I blanked spectacularly... was a poor effort by me, combination of being ill and distracted by a cute little Sámi creation :) but next time my minds on the job at least 80%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonight is the night of the Conger fight :)

En god gjeng samler seg på moloen i kveld.

Svenndinfiskervenn, binn ladden, atomickhaggis, mr bigfish:), short wire, å muligens et par till inntar moloen ca kl 21 00.

Grill å ved er med på turen så pungen ikke detter av i kulda.

Biter ikke Congeren i dag/natt på godsakene vi har med har den flyttet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene kom til slutt... ;)

Ja, etter han oppdaget at han la de ut feil vei

:)

:D Med grill og ved vert det nok triveleg på kaien ikveld, så då står det berre att å sjå om ormen har flytta på seg. :)

Den er der

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Med grill og ved vert det nok triveleg på kaien ikveld, så då står det berre att å sjå om ormen har flytta på seg. :)

Når/hvis du kommer hel hjem fra Trondhjem, Even, så er det bare å ta deg en tur til Karmøy/moljå.

Om du ikke får slange, så får du høre drittpreik av en annen verden, ja da, mye verre enn på Føyno :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<_< Tja, skeptisk. Skal eg fyrst bruka tid på ein fisk som ikkje skal etast, då trur eg vil finna ein stad sjølv for å fanga den. Det å dilta etter og freista gjentakelse av andre sine suksesser er ikkje heilt i mi gate, det å knekka kodane sjølv er mykje kjekkare. :lol: Det er kodeknekkinga eg set høgast, og som er gjevt.

Men med deg som selskap kjem eg gjerne til Karmøy for å høyra tull og tøys, det er berre lækkert :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.