Gå til innhold
Fiskersiden

Nå Drar Jeg Ut Å Fisker : Litt Romjulsfiske med barna :)


Mr Big fish :)
 Share

Recommended Posts

Tusen takk alle sammen, veit ikke hva jeg skal si men kan bekrefte at dette er den råeste fiskeopplevelsen jeg har hatt så langt i livet.

Lærte meg 2 nye ting i går, is i magen er en av de.

Denne havålen sto i ro i minst 10 minutter, jeg var såååå sikker på at det ikke var bunnen jeg hadde denne gangen å tok det utrolig pent, jobbet med den, dro forsiktig å hele tiden holdt litt press på stanga.

Plutselig slapp den taket å fighten var i gang, hele kroppen begynte å dirre når jeg kjente hvor hardt den dro å hvor sterk den var, ord blir knappe, dette må kjennes

;)

Havlslimete.jpg

Den ble selfølgelig sluppet ut igjen så flere kan få muligheten, den må sikker bare summe seg litt først :)

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,1 veide pressenningen fuktig å full av slim.

Skal veie en gang till når den er helt tørr, 21,39 er foreløbig vekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel feil å veie den tørr? Bør vel strengt tatt veies der og da.

Enig, den var jo våt å full av slim i går også.

Da er vekta satt.

6 vitner til dette, ungutta i bilene på moloen mente dette var det sykeste de hadde sett .

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig heftig..... og det bekrefter vel det jeg og Arild ble litt "redd for" etter at han plutselig fikk opp en "liten" havål på et "bunnapp"- det er nok ikke bunn alt vi sliter av der nei.....

Hvilket utstyr brukte du?

EDIT- og hva er endelig vekt?

He used a beastmaster which is now a casualty :)

He is happy with 21.39 but believe me that is a conservative weight that was settled on with the beast fighting in the sling. It took a few attempts at weighing due to the conditions.

I think if the conditions had been kinder I could have confirmed a heavier weight but I had to help lift the beast off the ground after a while.

FYI the scales settled on 24+kg more than a couple of times :o

Length was.... really 'kin long. It would take some super nerdy effort in all the chaos to try and measure it ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.