Gå til innhold
Fiskersiden

Nå Drar Jeg Ut Å Fisker : Litt Romjulsfiske med barna :)


Mr Big fish :)
 Share

Recommended Posts

Når beit den(klokkeslett)??? ser at innlegget er lagt inn rett før klokka 01.30.

Den må ha varmet godt i drittværet som var i går kveld/natt.

På neste tur etter ålen tror jeg at jeg tar med en stressless, jeg får den ikke alikevel :)

Får ta turen bortom i kveld for å se om reisefølget fra trøndelag får noe.

Endret av Gismervik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket akkurat med noen som er på moljå. (Ikke for å fiske).

De kunne rapportere om mye vann, og at det stod høyt opp på skinnen langs kaikanten.

De mente at det nå var på det høyeste og at det vannet var på veg tilbake. Upraktisk å fiske med så mye vann, men fordelen er at det hadde vært lett å lande fisk :unsure:

Mvh

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da voldsomt med gratulasjoner, takk alle sammen :wub:

Først må jeg si NEI, jeg hadde ikke med åre å NEI, den skal IKKE slåes ihjel.

Angrer faktisk på at jeg drepte den første jeg fikk, selvom det skjedde med en annen sko enn min.

Denne havålen prøvde jeg å gi best mulig behandling, grunnen til at jeg ikke målte lenden er at det tok lang tid å få veid den, tatt bilder osv, ville ikke la den være på land mere enn nødvendig.

Å ja, dette var en fight jeg ikke glemmer med det første, kjenner det enda i kroppen ca 24 timer etter :lol:

Ren lykkerus.

Stanga som ble brukt : Shimano beastmaster 12` 2 3/4 lb 7/c DL å Shimano 6000 haspel + kraftig Rapala sene å 9.0 krok. Som agn brukte jeg "PIIIIIIIP" igjen :lol:

Denne PM`n må jeg dele med dere:

fy *****, ijår hva noge av d rååaste eg har sitt i mitt heila liv !

håpe du ska på moljå i dag o, for dr ska ***** mg eg ;D sko hilse så vennligt fra arlid haga, min gamle lærer. eg sete her i klasserommet hans å skrive akkorat nå !

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FYI the scales settled on 24+kg more than a couple of times

Tviler ikke et øyeblikk, den så ut som en klar N.rek. Gratulerer masse med gigantisk ål !!!!!!!!!!

Tørr ikke spekulere i dette jeg, prøvde desperat å holde veta så folka fikk tatt bilder, ålen gled ut flere ganger å blitsene ødela bildene av selve vekta.

Men Atomichaggis sa at vekta viste 24 + ved flere anledninger.

:wub:

Ble det molorekord ????

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, slettes ikke leit.

Med så mange turer jeg har siden sist fangst er det godt å se at det fremdeles er mulig å stikke ut og "hente" seg en havål :lol:

Men små havåler, (de rundt 5-6 kg), de klarer du ikke å fange :lol:

Mvh

Arid

Holder meg til de litt større jeg, da kan jeg ta 2 å enda toppe deg med dine i totalvekt

:lol:

Legger ut filmen her nå, vind å støy + dårlig lys gjør dette til en utrolig dårlig film å ikke nok med det, da Atomickhaggis ga fra seg kameraet får å hjelpe meg med ålen trykket gutten på "Stopp" :wub:

Sikker ikke med vilje, men i kampens hete kan mye skje.

th_005.jpg

STOR takk til Atomichaggis for hjelp med landingen av Ålen :lol:

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.