Gå til innhold
Fiskersiden

Ble ny båt


biker
 Share

Recommended Posts

Det stemmer bra det roger ca30knop fullrigget m 70hk og 2 mann i båten :)

så da går det mer enn fort nok for meg

Gjett om æ e missunelig da!! Gratulere masse med kjempebåt!

Sitter å ser på en slik båt på Finn.no men den er med 60 HK! Som æ ser så anger du ikke på en økning til 70 hk. Sitter med samme tanke, å øke til 70 hk og siden bruken min blir i første rekke på trondheimsfjorden så er det greit med litt ekstra hk i hekken.. Så dine erfaringer kommer godt med når æ kjøper en lik båt ;-))

Fungerer autopiloten?

Har du hekkmontert ekkoloddet?

Hvordan fungerer båt og henger, hvilken henger har du?

Og ikke minst hvordan var det på Vänern?

J.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hekkmontert kombi var bra det autopiloten gjorde jobben helt greit på vaneren i vekslende værforhold

så til mitt bruk fungerer den bra nok

Vaneren turen var veldig bra for oss som er vant til blanke turer på eikeren :D med tanke på at det var første turen så ble det fisk vær dag både laks ørret og noen grønne

Vaneren ga mersmak så det blir nok flere turer i høst til fredningen i eikeren er over er kjempe fornøyd med båt motor og utstyr men fot syken er jo der når en ser plassen i en antares ol men nå har jeg nok brukt nok kr for en stund er jo på lågen etter laks fra juli til september ror med fluestenger så det går tid der også :D

Glemte hengeren er en Hss henger fungerer greit lett og ta opp og sette ut ikke noe plunder enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.