Gå til innhold
Fiskersiden

Årets første poengfisk for Øystein, 17.3


LasseB
 Share

Recommended Posts

Øystein kom oppover til Stord i går kveld, og i dag var det duket for en liten tur med han. Turen gikk til en ny plass, og allerede etter et minutt tikket det fra surfsnella til Øystein. Jeg holdt på med å rigge opp den første stanga mi, og slang fra meg sildestrimmelen jeg holdt på å strikke fast til kroken da jeg så at det faktisk var litt tyngde. Opp kom en art jeg bare har sett to ganger tidligere.

48738_s.jpg

Kule øyne!

48737_s.jpg

Ikke pers, men denne gjør seg nok godt i konken, Øystein.

48739_s.jpg

Den veide småpene 942gr!

Jeg vet veldig godt at det det lå tjukt utpå meg at misunnelsen var stor, men det gleder meg mye å se fiskekompiser få fin fisk. Håper jeg en dag har muligheten til å gjøre Øystein misunnelig, noe som etterhvert er vanskelig. :)

Gratulerer så mye, kompis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Det var varen sin det, Øistein, den er nesten fast innslag i fangstrapporter med deg på tur. :) No har du lært Lasse den arten og fleire spennande fisker vert vell foreviga av han i morgon. Håper verkeleg at han snart får arten sjølv etter alle timane i surt Vestlandsvær :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble også hver vår stygge, lille bedritne blåstål. Været gjorde det vanskelig å gjøre ting skikkelig i idag, og ikke en gang antydning til napp på kveiteplassen min heller.

Endret av LasseB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.