Gå til innhold
Fiskersiden

Tilbake i Trondheim


Chironomus
 Share

Recommended Posts

Endeleg tilbake til saltvatnet i Bartebyen. Har vore litt for lite fisking i påsken, og dette måtte rettast opp i. Det er lenge sidan me har kystmeita, og tenkte i dag å prøve ein plass me har vore i båt tidlegare. Det fyrste som møtte oss var to havørnar som blei varta opp av 24 kråker.

P3240027ny.jpg

Vêrmeldinga var ganske fin, men litt kjølig. Me satsa på at sola skulle varme oss, men årstida gjer at sola ikkje skein på denne plassen i dag. Vinden var vannvittig kald òg. Eg starta friskt med ein drøss greie sandflyndrer, med 640 gram på topp.

P3240029ny.jpg

P3240030ny.jpg

P3240032ny.jpg

Betet gav seg og vinden auka, så me flytta oss til brygga på Storsand. Til vår store forskrekking var det ingen på brygga. Vanlegvis er det tjåka med nye landsmenn og auresugne trønderar her.

Bilde%20010,%20ny.jpg

Det hadde vore folk her, for det låg ein fin haug med reker på fire av bryggepilarane. Fint for oss som hadde litt lite agn!

Bilde%20015,%20ny.jpg

Både vinden og fisken var rolegare her på Storsand. Irvin fekk nokre sandkutlingar, og eg forblei fiskelaus. To korstroll (sjøstjerner) og ein slimål var alt på meg.

Bilde%20013,%20ny.jpg

P3240038ny.jpg

Det er ein liten fotografspire i meg òg. Dette biletet heiter "Badesesongen er over":

P3240045ny.jpg

Litt rotete rapport, men eg legg skulda på fiskevatn.no som er nede for øyeblikket, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikler på sidefiletene på de sandflyndrene der. :(

Fin fisk, bilder og hvilket bilde av badetøy!!

Ellers trenger du ingen dopvekt til slike fisker StadJon. Oss barka gutta bruker telt og vektstang som tipper på ett grams nøyaktighet på langefingeren. Det er dog viktig å ha med flere telt, så tyngden kan varieres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Ellers trenger du ingen dopvekt til slike fisker StadJon. Oss barka gutta bruker telt og vektstang som tipper på ett grams nøyaktighet på langefingeren. Det er dog viktig å ha med flere telt, så tyngden kan varieres.

Nei altså..jeg begynner jo å lure litt på gutta her da; flere av de har samme "dopvekt" og den er alltid med på tur. Ikke rart "ute på tur, aldri sur" blir et motto hvis det er pulver og kvikklunsj med i sekken. :(

Og med torsker i størrelsen jeg dro opp i helgen så er det ingen tvil om at vekt-metoden din er det eneste som duger. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikler på sidefiletene på de sandflyndrene der. ;)

Ja, hadde du ete dei så vil ikkje kroppen din ta fyr eller nokonsinne råtne :wacko:

(er litt skumle ting i fjorden der fordi det tidlegare blei impregnert jernbanesviller i Hommelvik)

Elles takk for fine kommentarar!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde du ete dei så vil ikkje kroppen din ta fyr eller nokonsinne råtne :lol:

(er litt skumle ting i fjorden der fordi det tidlegare blei impregnert jernbanesviller i Hommelvik)

Elles takk for fine kommentarar!

:)

Hehe, greit å være advart.

Men fine å se på var de lell :)

Kjekt å kunne litt industrihistorie hvis man er ivrig på kaifiske gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.