Gå til innhold
Fiskersiden

Meitefiske etter flatfisk.


FishingBUDDY
 Share

Recommended Posts

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Også hvis jeg sier sånn "Hehe, enkelte klarer ikke takle nederlag nei", så kommer det raskt tilbake sånn "jaja, det er jo bare en ussel flyndre i en ussel artsidentifiseringstråd, så jekk deg ned". Også sier jeg sånn "haha veldig morsomt, jeg vet du gråt deg selv til søvne i går natt fordi du tok feil, det hadde jeg gjort" så kommer det tilbake sånn "din hovne wannabestudentbedrevitertrønderidiot" og sånn fortsetter det :lol: I fare for å virke ytterligere klysete så var jeg nervøs for om jeg måtte ned til kaia og fiske slimål der en stund. Heldigvis modererte jeg meg ikke, slik som Christer :angry2: Supre sammenligningsbilder av haggis forresten, har ikke tenkt på det "hakket" mellom gjellene og øynene som ikke lomra har før, det virker også å være et godt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I only took the ones posted here. Bah... i knew i should have taken a bunch. :blink:

Var på tur på samme sted og fisket i noen timer men kun en liten lyr kom opp. Hadde masse napp men ingen ville sitte. Holdt på med noen greier da det plutselig nappet så stangen nesten ble nøkket ut i sjøen. Lurer på ka det kunne ha vært. :lol:

Ka kroker er best å bruke til de flate? Bruker vanlige brune J kroker fra mustad. Er sirkel/semisirkel foretrukket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka kroker er best å bruke til de flate? Bruker vanlige brune J kroker fra mustad. Er sirkel/semisirkel foretrukket?

Kan du vennligst spørre om disse tingene i en egen tråd slik at denne tråden kan dø slik den fortjener?

(du trenger ikke poste et svar på denne Tritoris... baaaare la den døøøø...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I only took the ones posted here. Bah... i knew i should have taken a bunch. <_<

Var på tur på samme sted og fisket i noen timer men kun en liten lyr kom opp. Hadde masse napp men ingen ville sitte. Holdt på med noen greier da det plutselig nappet så stangen nesten ble nøkket ut i sjøen. Lurer på ka det kunne ha vært. :unsure:

Ka kroker er best å bruke til de flate? Bruker vanlige brune J kroker fra mustad. Er sirkel/semisirkel foretrukket?

Ta deg ein tur innom Campelen og få fatt i ein type baitholder j-krok frå Owner, gjerne i fleie størrelsar, dei er så kvasse at du mister langt færre napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Satt og søkte litt på forumet nå og kom over denne klassikeren. Synes det fortjener litt mer rampelys. Viser både hvor viktig det er å ta fine bilder, og hvor viktig det er å stå fast ved en tror på til the bitter end.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.